مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان مازندران تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۳۸۷۱۶۱
در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی و فرمانده سپاه کربلا مازندران بر همکاری مشترک در حوزه توسعه این بیمه و ارائه خدمات به بسیجیان و روستاییان تاکید شد.
۰
plusresetminus
لزوم استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی
به گزارش بلاغ، در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا راهکارهای همکاری مشترک صندوق با بسیج برای اطلاع‌رسانی خدمات صندوق بررسی شد.

در این دیدار درباره همکاری سپاه کربلا با بیمه روستاییان و عشایر درخصوص توسعه این بیمه و ارائه خدمات به بسیجیان و روستاییان مذاکره و گفت‌وگو شد.

در این نشست سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران به مجموعه اقدامات بسیج در نقاط مختلف استان اشاره کرد و ضمن ارائه پیشنهاداتی برای افزایش همکاری‌ها گفت: ورود بسیج در امر اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن فرهنگ بیمه اجتماعی می‌تواند به گسترش چتر حمایتی و فراگیر شدن خدمات صندوق کمک کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران نیز در این دیدار با اشاره به سرویس اجتماعی صندوق به روستائیان و عشایر از پوشش حدود 94 هزار خانوار مازندرانی زیر چتر بیمه روستایی و عشایری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 4 هزار خانوار مازندرانی مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بوده و از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند.

محمد ابراهیمی هدف از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد و افزود: بیمه شدگان می‌توانند از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی با بیان اهداف مشترک صندوق و سازمان بسیج در روستاها و مناطق عشایری در زمینه توانمندسازی روستائیان، کاهش فقر و مبارزه با تبعیض بین جامعه شهری و روستایی و برقراری عدالت اجتماعی یکسان در مناطق کم برخوردار گفت: در این راستا همکاری نهادهای فرهنگی و اجتماعی در معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخورداری افراد ذی‌نفع از طرح‌های حمایتی نظام بسیار حائز اهمیت و کمک کننده است.

ابراهیمی خواستار استفاده از ظرفیت فرهنگی، اجتماعی پایگاه‌های بسیج برای تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی در استان شد و گفت: توسعه بیمه روستاییان گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴