پیکان بازی خداحافظی جلالی در وطنی

تشنج در تمرین نساجی قبل از تمرین پایانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۳۸۷۱۵۵
چالش ها و حواشی تیم نساجی حتی در آستانه آخرین بازی تیم در لیگ هجدهم ادامه دارد و امروز نیز مربی و سرپرست این تیم با مشکل ورود به ورزشگاه مواجه شدند.
۰
plusresetminus
تشنج در تمرین نساجی قبل از تمرین پایانی
به گزارش بلاغ، بعد از مصاحبه فرهاد صنیعی فر و حمید مطهری و متعاقب آن بیانیه تند باشگاه نساجی علیه مربی تیمش، روز گذشته این خبر منتشر شد که سرپرست تیم به خاطر عدم ممانعت از حضور مطهری به تمرین نیز برکنار شده است.

با این حال روزگذشته مطهری مربی و کوچک زاده سرپرست تیم اعلام کردند به عنوان اعضای تیم و کادرفنی باید ابلاغ رسمی درباره جدایی دریافت کنند. با این وجود امروز در حالی که حمید مطهری قصد ورود به تمرین نساجی را داشت با ممانعت ماموران مواجه شد و آن ها اعلام کردند که مربی نساجی قصد ورود به تمرین را ندارد.

این موضوع با واکنش مجیدجلالی همراه شد و اعلام کرد او و بازیکنان نیز وارد زمین نخواهند شد. البته چند دقیقه بعد مشکل حل شد و مطهری به تمرین آمد. بازیکنان و مربیان نساجی به تمرین آمدند و به رختکن رفتند و بعد از دقایقی به زمین بازگشتند. اما نکته جالب اینجا است که بعد از ده دقیقه حضور در زمین تمرین دوباره به رختکن رفتند تا این شایعه در زمین بپیچد که نساجی فردا بازی نکند.

ماجرای پیش آمده حتی به سکوها هم کشیده و جو کمی ملتهب شد و برخی از هواداران به سمت جلالی که قصد خروج از زمین را داشت رفتند تا با او صحبت کنند. جلالی از این ناراحت بود که اجازه نداده بودند مطهری به تمرین بیاید. دستیار او به رختکن آمده بود اما اجازه حضورش در تمرین را ندادند. او هم به همین دلیل تیم را به حامد شیری و محمدعباس زاده بزرگترهای تیم سپرد و خودش به دفتر درویشی رئیس هیات فوتبال رفت.

اما موضوع جالب تری که در محل تمرین نساجی رخ داد این بود که هر دو مالک نسبت به این موضوع نظر یکسانی نداشتند. رضا حدادیان در تماس هایی که با او گرفته شد اعلام کرد که چیزی در باره اخراج امضا نمی کند و به دلیل اینکه فقط امضای صنیعی فر وجود دارد ماجرا کمی مشکل اجرایی پیدا کرده است.

اما آخرین خبر از تمرین نساجی اینکه مجید جلالی در پایان تمرین این تیم که طولانی هم نبود ، به زمین تمرین آمد هرچند حمید مطهری در کنارش حضور نداشت اما با کوچک زاده سرپرست تیم و دیگر اعضای کادرفنی جلسه ای را برگزار کرد.

بازی آخر لیگ برتر برای مجید جلالی یک طعم دیگر دارد. او باید مقابل تیم سابقش پیکان بازی کند در حالی که تصمیم گرفته و شرایط به گونه ای است که این آخرین حضورش روی نیمکت نساجی است. همه این ها یعنی جلالی همزمان می خواهد یک پایان خوش در نساجی رقم بزند و از طرف دیگر تیم سابقش را شکست بدهد.

جلالی تا همین جا هم می تواند به کارنامه اش در نساجی مثبت نگاه کند. او با یک بازی کمتر یک امتیاز بیشتر از نیم فصل اول گرفته آن هم در حالی که اصولا تیم ها در نیم فصل دوم به خاطر دشواری و نزدیکی بازی ها میانگین امتیاز کمتری می گیرند. او اما سه امتیاز بازی با پیکان را در قائمشهر می خواهد تا خداحافظی با شکوهی با این تیم پرطرفدار و هواداران پرشمارش داشته باشد. او از همان هفته های اول در نساجی با چالش هایی همواره بود اما همیشه با همان سبک مجید جلالی ، یعنی آرامش و صبر و اتکا به منطق پیش رفت. او بازی هایی را باخت اما در وطنی به هیچ تیم بزرگی باج نداد و نساجی را در نقطه اطمینان لیگ نگه داشت.

او حالا برای اینکه فصلی را که تلخ شروع کرده بود شیرین به پایان برساند به یک برد برابر تیم سابقش نیاز دارد. او برابر شاگردانش که دوسال و نیم تمام با آن ها کار کرده بود قرار می گیرد و باید با حسین فرکی یک مربی همنسل خودش مبارزه کند. سه امتیاز بازی با پیکان آن چیزی است که جلالی می خواهد تا در چمدانش بگذارد و برای فصل آینده و تیمی جدید برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴