تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۸۷۱۴۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به پتانسیل‌های بالای فرهنگی و هنری از قبیل شعرخوانی گفت: سه دوره جشنواره استانی نوج در شهرستان برگزار شد و امسال نیز سوادکوه میزبان چهارمین دوره این جشنواره می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری چهارمین دوره جشنواره استانی «نوج» در سوادکوه
به گزارش بلاغ، مهدی یزدانی در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه ضمن تقدیر از زحمات موسوی شیخ رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: در مدت چهار ساله مدیریت وی در این اداره فعالیت‌های فرهنگی و هنری خوبی انجام شد که امیدواریم ماهم بتوانیم به این فعالیت‌ها ادامه دهیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالای فرهنگی و هنری از قبیل شعرخوانی خاطرنشان کرد: 3 دوره جشنواره استانی نوج در شهرستان برگزار شد و امسال نیز سوادکوه میزبان چهارمین دوره این جشنواره می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه افزود: گروه‌های موسیقی سوادکوه نیز سهم به سزایی در پیشبرد اهداف هنری شهرستان دارند که در جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطوح استانی مقام‌هایی زیادی کسب کردند.

یزدانی تصریح کرد: امیدوارم بتوان با تعامل، همفکری، مودت و دوستی بین ادارات فرهنگی و همه عزیزانی که به نوعی در این شهرستان سهم دارند و ایفای نقش می کنند بتوانیم برنامه‌های خوبی اجرا کنیم.

وی با اشاره به برنامه های کوتاه‌مدت و بلندمدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: برنامه‌های بلندمدت پیشنهادی برای اداره کل ارسال شد ،امیدواریم این برنامه‌ها تحقق پیدا کند وبتوانیم در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه افزود: برنامه‌های کوتاه مدت در حال اجرا یا برنامه ریزی با همکاری کانون‌های علمی، فرهنگی و هنری شهرستان، محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، شب شعر به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر،جشن عید فطر بخشی از این برنامه‌ها است.

یزدانی برنامه محوری و استانی شهرستان را جشنواره نوج عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره در نیمه دوم سال تحقق یابد که از تمام شهرستان‌ها شاعران شعرهای خود را ارائه دهند و داوری می شود که با توجه به بودجه فرهنگی برخی نظرها برگزاری این جشنواره دوسالانه است اما نظرمان بر اجرای سالانه است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیشنهادی معمولا براساس مناسبت‌های ملی و مذهبی است، افزود: امیدوارم با استفاده از هنرمندان بومی و فرهیختگان در سطح شهرستان این برنامه ها اجرایی و محقق شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه در پایان گفت: از اساتید مطرح استانی در زمینه آموزش هنرهای تجسمی و تئاتر اشتفاده شود تا جوانان و نوجوانان شهرستان بتوانند وارد این عرصه شوند، در واقع هدف استفاده از ظرفیت‌های داخل شهرستان برای اجرای برنامه‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما