کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکمیل عملیات احداث کندروی غربی بزرگراه نواب، بزودی

25 ارديبهشت 1398 ساعت 21:20

پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث کندروی غربی بزرگراه شهید نواب صفوی در بخش حدفاصل شمال تقاطع خیابان بریانک تا جنوب تقاطع خیابان هلال احمر، به مرز 80 درصد رسید.


به گزارش بلاغ،مهندس احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: اقدامات مختلفی از قبیل عملیات خاکی، زیرسازی مسیر و نصب جداول در پروژه احداث کندروی غربی بزرگراه شهید نواب صفوی جریان دارد و پیش بینی می شود این کندروی تاثیرگذار در ساماندهی جریان ترافیک معابر محلی، تا پایان خردادماه سال جاری آماده بهره برداری شود.

وی همچنین با اعلام رو به اتمام بودن عملیات احداث بخش حدفاصل خیابان بریانک تا خیابان قزوین، یادآور شد: تلاش برای اجرای مسیر راستگرد ورودی به خیابان قزوین، بلافاصله پس از تحویل زمین از سوی شرکت مترو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احداث مسیر کندروی غربی بزرگراه شهید نواب صفوی در بخش حدفاصل تقاطع خیابان بریانک تا تقاطع خیابان هلال احمر به طول 700 متر، علاوه بر تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه، سبب خروج خیابان بریانک از بن بست موجود شده و در نتیجه دسترسی شهروندان ساکن در این محدوده از پایتخت به شبکه معابر بزرگراهی را تسهیل خواهد کرد.


کد مطلب: 387140

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387140/تکمیل-عملیات-احداث-کندروی-غربی-بزرگراه-نواب-بزودی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com