کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همکاری نکردن شهروندان مهمترین مشکل امدادگران در سیلاب اخیر

25 ارديبهشت 1398 ساعت 18:30

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفـت: همکاری نکردن مردم با عوامل امدادی و ایجاد مزاحمت با فیلم برداری، مهمترین مشکل امدادرسانان در راستای کمک به سیل زدگان لرستانی بوده است.


به گزارش بلاغ،حمید علی‌رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خرم‌آباد، بیان کرد: پس از سیلاب لرستان با توجه به کمبود امکانات آتش‌نشانی‌های استان مقرر شد که  یکسری تجهیزات جدید برای آنها تامین شود اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه پس از سیلاب مهمترین مشکلات حوزه امدادرسانی به آسیب دیدگان بررسی شده است، افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته، همکاری نکردن مردم با عوامل امدادی و ایجاد مزاحمت با فیلم برداری، مهمترین مشکل امداد رسانان در راستای کمک به سیل زدگان لرستانی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد اظهار کرد: در سیلاب اخیر از تمامی امکانات آتش‌نشانی‌های استان استفاده کرده‌ایم اما با این وجود به علت نداشتن امکانات کافی و جدید در بخش‌هایی مانند تخلیه آب پاساژ  و زیرگذرها با مشکلاتی روبرو بودیم.

علی رضایی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: در تمامی سیلاب‌ها شاهد این هستیم که پاساژهای منطقه مطهری در خرم‌آباد پر از آب می‌شوند که علت اصلی آن وضعیت جغرافیایی این منطقه و وجود چشمه سارهای طبیعی در محل این ساختمان‌ها است.


کد مطلب: 387123

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387123/همکاری-نکردن-شهروندان-مهمترین-مشکل-امدادگران-سیلاب-اخیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com