تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۸۷۱۱۹
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر اینکه در شرایطی که با تحریم‌ها مواجه ایم، مطرح شدن تفکیک وزارت صمت اشتباه راهبردی است، گفت: فراکسیون ولایی مجلس به هیچ وجه تشکیل وزارت بازرگانی را به صلاح کشور نمی‌داند و با آن مخالفت می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی   درخصوص طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی گفت: فراکسیون ولایی با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالف است. در جریان بررسی طرح مذکور، فراکسیون از تمام مجریان و مسئولین دعوت کرد.

وی ادامه داد: زمانی که وزارت بازرگانی در کشور وجود داشت، بین تولید و بازرگانی هیچ ارتباطی وجود نداشت و شاهد گسستگی زیادی بودیم. این موضوع خسارت‌های زیادی هم به کشور وارد می‌کرد. در همین راستا مجلس وقت تصمیم به ادغام گرفت و تا حدودی هم موفق بود. وزارت صمت درحال حاضر جا افتاده و مسیر خود را طی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اولویت اول کشور باید مسائل اقتصادی باشد، گفت: در شرایطی که با تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی سر می‌کنیم، مطرح شدن تفکیک وزارت صمت اشتباه راهبردی است.

وی ادامه داد: تفکیک وزارت صمت دولت را حداقل دو سال درگیر موضوع بیهوده‌ای می‌کند. ایجاد ساختمان جدید در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب مدیران ارشد و میانی و ... همگی زمان‌بر است.

نقوی حسینی در پایان تصریح کرد: فراکسیون ولایی مجلس به هیچ وجه تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی را به صلاح کشور نمی‌داند و با آن مخالفت می‌کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴