تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۸۶۹۶۵
با دستور مقام قضایی، رستورانی در رامسر که گوشت خوک را با گوشت گوسفند مخلوط و به صورت چرخ کرده و کبابی به مشتریان عرضه می‌کرد، پلمب و پرونده وی در حال طی روال قانونی در مراجع قضایی قرار گرفته است.
۱
plusresetminus
پلمب رستوران عرضه‌کننده گوشت خوک در رامسر
به گزارش بلاغ، بازرسان بهداشتی دامپزشكی با مراجعه به يک واحد پذيرایی و نمونه‌برداری از مواد اوليه خام دامی، به‌دليل مصرف غيرمجاز و غير بهداشتی مواد اوليه غذايی با دستور دادستانی اقدام به پلمپ اين واحد صنفی کردند.
 
محمدجواد رفیعی در این‌باره طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با نمونه‌برداری انجام شده از اين واحد و انجام آزمايشات مولكولی توسط آزمايشگاه دامپزشكی مازندران مشخص شد متصدی اين واحد از گوشت چرخ‌كرده‌ای استفاده کرده است كه مخلوطی از گوشت گوسفند و گوشت حيوان حرام گوشت بوده و لذا دامپزشكی به استناد مواد قانونی موجود، علاوه بر جلوگيری از ادامه فعاليت اين واحد پذیرایی، متصدی متخلف را به مراجع قضايي معرفی كرده است.
 
 رئیس اداره دامپزشکی رامسر افزود: ضمن شکایت از صاحب این رستوران کته کبابی به مراجع قضایی که در حال طی روال قانونی است، دادستان رامسر با هدف تنبیه و معرفی کردن رستوران به مردم، دستور پلمپ آن را به مدت یک هفته صادر کرده است.

 رفیعی به شهروندان هشدار داد از آنجایی‌كه كليه واحدهای غذایی كه از مواد خام دامی به‌عنوان مواد اوليه غذایی استفاده می‌كنند، تحت نظارت دامپزشكی هستند درخواست می‌كنيم از مراجعه به واحدهای غير مجاز براي تامين سلامت خود پرهيز كنند.

بر اساس این گزارش، این رستوران و واحدپذیرایی که گوشت خوک را با گوشت گوسفند مخلوط و به صورت چرخ کرده و کبابی به مشتریان عرضه می‌کرد، با دستور مقام قضایی، پلمب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷