تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۳۸۶۸۶۶
مدیر تبلیغات اسلامی نکا با اعلام اعزام 167 مبلغ برای مساجد شهر و روستاهای نکا در ایام ماه مبارک رمضان گفت: نیاز مساجد به مبلغان در سطح شهرستان تکمیل شده و مبلغان مازاد برای حل مشکل کمبود مبلغ منطقه به شهرستان‌های اطراف اعزام شده‌اند.
۰
plusresetminus
تکمیل ظرفیت مساجد نکا با اعزام 167 مبلغ در ماه رمضان/ 30 مسجد میزبان 30 محفل انس با قرآن می‌شوند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در گفت‌وگو با ما سازماندهی اعزام مبلغ در کشور را به استناد بند 10 ماده 6 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی امری با اهمیت فراوان برشمرد و اظهار کرد: 167 روحانی در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد مختلف شهر و روستاهای نکا به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

وی اعزام مبلغان را منوط به برخی اقدامات مقدماتی دانست و افزود: همه مبلغان که شامل روحانیون مستقر، حاضر در طرح هجرت، بومی مقیم و غیرمقیم به همراه مبلغان اعزامی از دفتر تبلغات حوزه‌های علمیه می‌شوند در سامانه‌های جامع اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی ابتدا ثبت و سپس پذیرش می‌شوند.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان انجام تعیین مکان استقرار مبلغان در مراحل بعدی، خاطرنشان کرد: پس از مکان‌یابی و استقرار، اعزام مبلغان به مکان‌های تعیین شده صورت گرفته و پس از اتمام تبلیغ نیز در سامانه‌های مشخص، اعلام گزارش فعالیت آنان صورت می‌پذیرد.

این مسئول از تکمیل ظرفیت اعزام مبلغ در نکا خبر داد و اضافه کرد: باتوجه به تکمیل شرایط بهره‌مندی از مبلغان در سطح شهرستان نکا سعی شد تا بنابر هماهنگی صورت گرفته با ایجاد ظرفیت ایجاد شده شهرستان‌های همجوار نیز از وجود مبلغان مازاد استفاده کنند تا مشکل کمبود مبلغ منطقه کاهش پیدا کند.

وی به چگونگی استفاده از مبلغان در شهر و روستاها نیز پرداخت و گفت: از تعداد 167 مبلغ بکارگیری شده 39 مبلغ در مساجد شهر نکا و 128 مبلغ نیز در سطح روستاهای این شهرستان به فعالیت می‌پردازند.

سهرابی از برگزاری محافل ویژه انس با قرآن مخصوص ایام مبارک رمضان در نکا خبر داد و تصریح کرد: در مدت شب‌های ماه مبارک رمضان حداقل 30 محفل انس با قرآن کریم در 30 مسجد شهرستان اعم از مساجد شهر و روستا برنامه‌ریزی شده که از آغاز ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲