تاریخ انتشارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۸۶۴۴۰
در نظر گرفته سه جام برای معرفی قهرمان لیگ برتر باعث شد تا باشگاه پدیده شهر خودرو به این مسئله واکنش تندی نشان دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که سه جام برای اهدا به تیم قهرمان تهیه کرده‌اند که این مسئله اعتراض مسئولان باشگاه پدیده شهر خودرو را در پی داشته است.

براساس گفته مسئولان سازمان لیگ این سه جام برای تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال در نظر گرفته شده اما مسئولان باشگاه پدیده شهر خودرو به این مسئله معترض هستند و می‌گویند که این تیم هم شانس قهرمانی دارد و باید یک جام برای این تیم هم در نظر گرفته شود.

مسئولان این تیم مشهدی معتقدند که اگر پرسپولیس به هر دلیلی در بازی با ماشین‌سازی امتیاز نگیرد و از طرفی پدیده شهر خودرو هم موفق به شکست سپاهان شود آن زمان این تیم هم شانس قهرمانی خواهد داشت و این کار مسئولان سازمان لیگ به نوعی نادیده گرفتن این تیم مشهدی بوده است.

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده شهر خودرو در گفت با خبرگزاری فارس گفت: ما در این باره حتماً با مسئولان سازمان لیگ مکاتبه خواهیم کرد. چرا که به نظر می‌آید مسئولان سازمان لیگ پیش‌داوری کرده‌اند. آنها از کجا می‌دانند که فردا سپاهان در مشهد برنده خواهد شد؟ اگر ما سپاهان را شکست دهیم و پرسپولیس شکست بخورد ما شانس قهرمانی داریم و می‌توانیم در بازی آخر مقابل ماشین‌سازی در تبریز شانس قهرمان شدن خودمان را امتحان کنیم اما به نظر می‌رسد با این کار مسئولان سازمان لیگ پیش‌داوری کرده‌اند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما