کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه امیرکلا:

ده‌ها هزار موشک نقطه زن ایران مقابل آمریکاست/ملت ایران از تحریم و تهاجم نظامی نمی‌ترسد

20 ارديبهشت 1398 ساعت 16:06

امام جمعه امیرکلا گفت: آمریکا جرات بازی با دم شیر را ندارد و اگر غلط زیادی بکند بلافاصله با ده‌ها هزار موشک نقطه زن ایران روبه‌رو خواهد شد.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه امیرکلا با اشاره به برکات روزه‌داری اظهار کرد: آنهایی که می‌گویند روزه، از نیروی کار می‌کاهد پاسخ دهند، آیا انسان فقط باید کار کند، آیا یک ماشین بارکش است، بشر روح ندارد، بشر نیاز به تقوا و آدمیت ندارد، آیا انسان احتیاج ندارد که شهوت خودش را بشکند، آیا انسان نیاز به تقویت اراده عقلانی و انسانی خود ندارد، آیا انسان نیازمند به رام کردن طبیعت سرکش خود نیست؟
     
وی افزود: علی‌رغم تلاش دشمنان برای دین‌زدایی و کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی، توجه جامعه و جوانان امروز به مسائل دینی و روحانیت با قبل از انقلاب اسلامی اصلا قابل قیاس نیست.
      
امام‌‌جمعه امیرکلا ضمن تقبیح برخی حرکات ناهنجار در برخی مدارس کشور ادامه داد: آموزش‌و پرورش محل رقص و خوانندگی افراد مبتذل برای انحراف فرزندان انقلاب نیست، ظاهراً همان گونه که در اقتصاد نظارت رها شده در مدارس نیز هیچ نظارتی بر عملکرد مدیران مدارس وجود ندارد، وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگوی کلیپ‌های منتشر شده در مدارس باشد.
      
این مسئول گفت: سه کشور اروپایی که طی یک سال اخیر بازی در زمین دولت آمریکا را نسبت به انجام تعهدات حقوقی خود در برجام ترجیح داده بودند در مقابل انتخابی بزرگ قرار گرفته‌اند، آن‌ها باید میان استمرار همراهی با کاخ سفید و حفظ منافع ایران مطابق توافق هسته‌ای، صرفا یک گزینه را انتخاب کنند و اگر اروپایی‌ها طی ۶۰ روز اقدامی انجام ندهند جایی برای مصالحه با آن‌ها از سوی جمهوری اسلامی باقی نخواهد ماند.
   
حجت‌الاسلام بابائیان تصریح کرد: ملت ایران نه از تهاجم نظامی آمریکا می‌ترسد و نه از تحریم اقتصادی او، آمریکا می‌خواهد ملت ایران تمام منافع خود را در اختیار آنها قرار دهد و از نظام اسلامی دست بردارد اما جمهوری اسلامی تا رهایی از زندگی ننگین، از اصول و مبانی ارزشی خود عدول نخواهد کرد و تا پیروزی نهایی با آمریکا مبارزه خواهد کرد.
      
وی افزود: کسانی که مردم را از سایه جنگ‌و حمله نظامی شیطان بزرگ می‌ترسانند مگر نمی‌بینید که رژیم جعلی‌و کودک‌کش صهیونیستی بازوی نظامی شیطان بزرگ و مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های آمریکا در برابر ۶۰۰ موشک مقاومت فلسطین دوام نیاورد و عاجزانه تقاضای آتش‌بس کرد.
   
خطیب جمعه امیرکلا تاکیدکرد: آمریکا جرات بازی با دم شیر را ندارد و اگر غلط زیادی بکند بلافاصله با ده‌ها هزار موشک نقطه زن ایران روبه‌رو خواهد شد.
  
این مسئول خاطرنشان کرد: واکنش عصبی و توام با نگرانی شدید سه کشور اروپایی(انگلیس، فرانسه و آلمان) نسبت به بیانیه شورای امنیت ملی حاکی از هراس آن‌ها در مواجه با اقدام جمهوری اسلامی است، این واکنش‌ها نشان از ضرورت ادامه قاطعانه، راه پیش‌روی حکایت می‌کند و اگر قرار بود تعهدات برجام را یک‌طرفه اجرا کنیم که دیگر نامش توافق برد_برد و فتح‌الفتوح قرن نبود، بلکه قبول تحمیل و دیکته دشمن بود، اکنون مسئولین دیپلماسی هم می‌گویند "عایدی ما از برجام تقریبا صفر است و اروپا به کمتر از یک درصد تعهدات خود در برجام عمل کرده است"، حال که خط قرمز برجامی دولت شکسته شد ادامه یک‌طرفه برجام اصلا به صلاح کشور نخواهد بود.
   
بابائیان سناریوهای ایران در برابر اقدامات برجامی آمریکا را برشمرد و اذعان کرد: کاهش تعهدات برجامی، ایران در عین حال که در چارچوب برجام به تعهداتش عمل می‌کند بخشی از تعهدات خود را در برجام کاهش دهد مانند از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم و بالابردن توان دفاعی، برگزاری مانور و رزمایش نظامی در خلیج فارس که نمایش اقتدار ایران در برابر آمریکا و رژیم‌های مرتجح عربی وابسته به غرب را به‌دنبال خواهد داشت.
   
وی افزود: بزرگنمایی در تحریم‌های اقتصادی دشمن، بی‌فایده بودن مقاومت و تلاش‌ها جهت مقابله با آمریکا، تحریک مردم به ذخیره‌سازی کالا، ایجاد بدبینی در جبهه نیروهای انقلاب ترجیح منافع حزبی و جناحی بر منافع ملی کشور، فقدان دستاوردی افتخارآمیز برای انقلاب اسلامی از شیوه‌های تضعیف روحیه انقلابی به شمار می‌رود.
  
امام‌جمعه امیرکلا ادامه داد: تداوم مسیر انقلاب، تحقق تمدن اسلامی، پیشرفت کشور، عزت و اقتدار ملی، حفظ کشور در برابر تهدیدات پیدا و پنهان دشمن، تقویت ساخت درونی نظام، جلوگیری از رواج اندیشه‌های غیر انقلابی برای استحاله انقلاب، از برکات گسترش روحیه انقلابی‌گری در جامعه است.
    
حجت‌الاسلام بابائیان در پایان گفت: آنانی که از تهدید نظامی حرف می‌زنند و کشور را در شرایط انتخاب بین جنگ و سازش نشان می‌دهند آنان که شرایط آینده کشور را رو به بدتر شدن و مذاکره با آمریکا را منطبق با منافع ایران معرفی می‌کنند، آنان که از محدود شدن سپاه به حوزه نظامی سخن می‌گویند و روند کنونی اقتصادی کشور را علاج‌ناپذیر معرفی می‌کنند، به تضعیف نظام و رهبری می‌پردازند قطعاً و بلاشک از عوامل نفوذی دشمن محسوب می‌شوند.
   
انتهای پیام/


کد مطلب: 386376

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/386376/ده-ها-هزار-موشک-نقطه-زن-ایران-مقابل-آمریکاست-ملت-تحریم-تهاجم-نظامی-نمی-ترسد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com