تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۸۵۹۶۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تاخیر در توزیع حواله‌ها، گفت: این سازمان طی چند روز آینده فرصت دارد تا حواله‌های جذب شکر را بین بخش‌های مختلف توزیع کند.
۰
plusresetminus
گلایه معاون استاندار از جهاد کشاورزی درخصوص تاخیر در توزیع شکر

    به گزارش بلاغ،        از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری  در نشستی که  به‌منظور بررسی وضعیت شکر در استان برگزار شد، با انتقاد از دستگاه‌های مسؤول در خصوص عدم جذب شکر تخصیصی به استان گفت: در حالی که دولت تمام تلاش خود را برای تهیه اقلام مصرفی مردم به کار گرفته و مشکل تأمین شکر در این خصوص برطرف شده اما ناهماهنگی‌های موجود سبب شده تا این مهم در استان به‌خوبی شکل نگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اینک کمبود شکر در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن مشکلات بسیاری را به‌ویژه برای اصناف و واحدهای صنعتی ایجاد کرده که می‌طلبد با توزیع حواله‌ها و جذب شکر در بازار این مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با گلایه از سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص تاخیر در توزیع حواله‌ها، تصریح کرد: این سازمان طی چند روز آینده فرصت دارد تا حواله‌های جذب شکر را بین بخش‌های مختلف توزیع کند.

نصیری افزود: یک هزار و 174 تن شکر به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته که از این میزان 237 تن متعلق به خانوارها، 237 تن برای زنبورداران و 700 تن نیز برای اصناف درنظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد؛ با جذب این میزان شکر، مشکلات موجود برطرف شود و چنانچه باز هم به شکر بیشتری نیاز بود، اعلام نیاز شده تا دستور تخصیص آن به استان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: شکر توزیعی در بازار چهارمحال و بختیاری باید به نرخ 3 هزار و 400 تومان به فروش برسد و چنانچه با قیمتی بیشتر از این نرخ به فروش برسد تخلف است، بازرسان تعزیرات حکومتی باید در این خصوص نظارت بیشتری نمایند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴