کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوالفقارنسب: پرسپولیس این فصل ضعیف‌تر شد/حذف قهرما ن و نایب قهرمان ایران تاسف بار است

18 ارديبهشت 1398 ساعت 12:00

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده بود.


به گزارش بلاغ،ذوالفقارنسب: پرسپولیس این فصل ضعیف‌تر شد/حذف قهرما ن و نایب قهرمان ایران تاسف بار است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلایل حذف زودهنگام دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حذف دو تیمی که فصل گذشته قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر ایران بودند در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا برای اعتبار فوتبال ما خوب نیست. هر دو تیم به عنوان مدعی وارد این مسابقات شده بودند اما خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

وی افزود: مهم‌ترین دلایل حذف زودهنگام این دو تیم نبود امکانات مناسب، جذب نکردن بازیکنان درجه اول در آسیا است ضمن اینکه هر دوتیم هم در برنامه ریزی خوب و کامل نبودند وگرنه از نظر حمایت تماشاگران بهترین بودیم. کمتر تیمی در آسیا چنین هوادارانی دارد.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه پرسپولیس با پنجره بسته فینالیست آسیا شد اما در این فصل با وجود جذب بازیکنان جدید در مرحله گروهی حذف شد، اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل ۳-۴ بازیکن خوب داشت و ۱۲-۱۳ بازیکن متوسط که باید به شکلی از آنها استفاده می‌کرد. تیم این فصل پرسپولیس نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده بود زیرا فصل گذشته این تیم بازیکنان خوبی داشت که از دست داد ولی در این فصل بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای گرفت که در سطح قهرمانی آسیا نبودند.


کد مطلب: 385959

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/385959/ذوالفقارنسب-پرسپولیس-این-فصل-ضعیف-تر-حذف-قهرما-ن-نایب-قهرمان-ایران-تاسف-بار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com