تاریخ انتشارجمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۸۵۲۴۵
امام‌جمعه موقت جویبار گفت: تهدید آمریکا مبنی بر صفر رساندن صادرات نفت ایران را بی‌پایه و اساس است زیرا بسیاری کشورها مخالف این سیاست یک‌طرفه هستند و نیازمندی فراوانی به نفت ایران دارند و وارد نکردن نفت ایران برای آن‌ها میلیاردها دلار خسارت به بار می‌آورد.
۰
plusresetminus
به صفر رساندن صادرات نفت ایران خسارت جبران‌ناپذیری برای برخی کشورها دارد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین ذبیحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه با هر بارش باران راه ارتباطی مردم 15 روستای جویبار قطع می‌شود اظهار کرد: پل سیکاپل روستای درویش محمدشاه پس از هر بارش مسدود می‌شود و مردم 15 روستا مجبورند برای دسترسی به شهر مسافت زیادی را طی کنند که از مسئولان شهرستان می‌خواهیم تلاش بیشتری برای ساخت پل جدید کنند.

وی به روز ملی خلیج فارس اشاره و عنوان کرد: دشمنان با هر حربه‌ای به دنبال تغییر نام خلیج فارس و به خلیج عرب هستند اما باید بدانند این دریا همیشه به نام خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود.

امام‌جمعه موقت جویبار با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری خدمت ارزنده‌ای به جامعه علمی و دینی کشور کرد و هر کسی کتاب‌های شهید مطهری را عمیقاً خوانده باشد با اسلام راستین و ناب محمدی آشنا خواهد شد.

ذبیحی بر برنقش تولید و کارگر در مقابله بر تحریم‌های ظالمانه تأکید کرد و گفت: اگر امروز بخواهیم در برابر تحریم‌های اقتصادی و خصمانه دشمنان مصون بمانیم باید به تولید و نیروی کار بومی توجه بیشتری کنیم.

وی تهدید آمریکا مبنی بر صفر رساندن صادرات نفت ایران را بی پایه و اساس دانست و گفت: بسیاری کشورها مخالف این سیاست یک طرفه هستند و نیازمندی فراوانی به نفت ایران دارند و وارد نکردن نفت ایران برای آنها میلیاردها دلار خسارت به بار می‌آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما