تاریخ انتشارجمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۸۵۲۴۲
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه سایه سکوت مجامع بین‌المللی بر سر آمریکا است گفت: مدعیان حقوق بشری شهادت 37 نفر در عربستان را پشت پرده امواج خبری پنهان کردند.
۰
plusresetminus
سایه سکوت مجامع بین‌المللی بر سر آمریکا است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: یکی از دستورات مورد تاکید در احادیث، رعایت مسائل بهداشتی است و بهداشت در تمامی شئون زندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تغییر فرماندهی در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: هر دو عزیز به عنوان منشا خیر در سپاه بودند و امیدواریم سردار سلامی در ماموریت جدید خدمات ارزنده‌تر و بدیع‌تر ارائه کنند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: پس از انتخاب سرلشگر سلامی، آمریکا و اسرائیل به هراس افتاده‌اند چراکه مواضع مقتدرانه ایشان بسیار مورد توجه است.

جلالی یادآور شد: در روز 5 اردیبهشت سال 1359 پیشرفته‌ترین هواپیماهای آمریکایی در صحرای طبس سرنگون شدند که نشان دهنده قدرت پروردگار و یاری خداوند متعال به حکومت اسلام است.

وی ادامه داد: اگر تمامی دنیا بخواهند با ایران دشمنی کنند برای اینکه ملت ایران به دنبال تقویت دین خدا هستند، خدا هم با آن‌ها است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به حمله تروریستی به کلیساهای سریلانکا و فرانسه گفت: هرچند گفته شده که این حمله‌ها از اقدامات داعش بوده اما در واقع آمریکا پشت صحنه این اتفاقات هستند چراکه قصد دارند اسلام هراسی را در دنیا ترویج و چهره بدی از اسلام در دنیا منعکس کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته 37 نفر از مظلومان که اکثر آن‌ها شیعه بودند به دست حاکمان وهابی عربستان به طرز فاجعه باری به شهادت رسیدند؛ این حرکت همزمان با لغو معافیت تحریم نفتی ایران و اعلام همکاری عربستان و امارات با آمریکا صورت گرفته تا در امواج خبری پنهان شود.

وی ادامه داد: زمانی که یک جاسوس در ایران بازداشت شد مدعیان حقوق بشر تلاش‌های زیادی برای آزادی این جاسوس صورت دادند اما زمانی که 37 نفر انسان که هیچ حق دفاع از خود نداشته به شهادت می‌رسند مجامع بین‌المللی هیچ سخنی را به زبان نمی‌آورند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: در سایه سکوت مجامع بین‌المللی، شاهد فشارهای ناموزون از سوی آمریکا و کشورهای استکباری به کشورهای مظلوم دنیا به ویژه ایران هستیم.

جلالی با بیان اقدام آمریکا برای لغو معافیت تحریم نفتی ایران گفت: این اقدامات جبران شکست‌هایی است که آمریکا در گذشته از کشور ایران متحمل شده و هم‌اکنون در پی ترمیم این شکست‌ها هستند؛ از آبان سال قبل در پی این بودند که صدور نفت ما را به صفر برسانند که موفق نشدند و به لطف الهی امروز هم مانند گذشته آمریکا در این اقدام موفق نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا بخواهد در موضوع صدور نفت ایران دست درازی کند با نیروهای سپاه پاسداران که مقتدرانه در تنگه هرمز حضور دارند مواجه خواهد شد و تا وقتی کشتی نفتی ایران صادر نشود نمی‌گذارند هیچ کشتی از این تنگه عبور کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷