کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد گلوگاه عنوان کرد

ارائه 308 مورد خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد گلوگاه

4 ارديبهشت 1398 ساعت 11:48

رئیس کمیته امداد گلوگاه عنوان کرد: به تعداد 308نفر جهت دریافت خدمات مشاوره در سال گذشته به کمیته امداد شهرستان گلوگاه مراجعه کردند.


به گزارش بلاغ، محمدرضا یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره عملکرد واحد خدمات مشاوره ای این نهاد در سال گذشته اظهار داشت: 308 نفر جهت دریافت خدمات مختلف مشاوره‌ای از جمله مشاوره شغلی، تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزندان، مسائل خانوادگی و زناشویی و... به این نهاد مراجعه و از خدمات مورد نظر استفاده نموده‌اند.

وی افزود: پس از مراجعه مددجو جهت دریافت خدمات مشاوره، کارشناس مددکاری ضمن آشنایی با خانواده و شنیدن مسائل و مشکلات از طریق مصاحبه، تکمیل پرسشنامه و بررسی وضعیت زندگی اطلاعات دقیقی از مشکلات و دلایل بروز آن کسب نموده و پس از تشخیص با در نظر گرفتن استعدادها، انگیزه، علائق و... راه حل‌های مناسبی جهت رفع مشکل ارائه می‌گردد.

رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: به جهت پیشگیری از برخی آسیب‌ها 10 دوره آموزشی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، بهداشت فردی، بهداشت روانی و ... برای 180نفر برگزار گردید.

یعقوبی بیان داشت: از بین مراجعین تعداد 23 نفر بدلیل مشکلات حاد به مراکز و کلینیک‌های تخصصی مشاوره ارجاع و بصورت رایگان از خدمات کلینک‌های طرف قرداد کمیته امداد استفاده نمودند.

وی در پایان اظهار داشت: در سال گذشته با ارائه خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد گلوگاه، تعداد 17 نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست اقدام به ازدواج مجدد نمودند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 385129

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/385129/ارائه-308-مورد-خدمات-مشاوره-ای-مددجویان-کمیته-امداد-گلوگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com