تاریخ انتشاردوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۸۴۹۹۴
آتش سوزی معدن منطقه کارسنگ سوادکوه 11 نفر را به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی و به بیمارستان منتقل کرد.
۰
plusresetminus
سوختگی کابل در معدن سوادکوه 11 نفر را راهی بیمارستان کرد/ادامه پیگیری‌ها برای علت حادثه
به گزارش بلاغ،زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران طی گفت‌وگویی با اشاره به آتش سوزی معدن منطقه کارسنگ سوادکوه اظهار کرد: در این حادثه 11 نفر به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی و به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی افزود: افراد حادثه دیده به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند و خوشبختانه مصدوم با وضعیت وخیم نداشتیم.

محمد محمدپور عمران نیز در این‌باره گفت: حادثه معدن زغال سنگ سوادکوه به دلیل سوختگی کابل انتقال نیرو(آنتی گریزو) بوده است.

وی با اعلام این مطلب ادامه داد: در اثر وقوع این حادثه که منجر به ایجاد دود زیادی شده بود، 11 نفر از کارگران این معدن مصدوم شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیم‌های اورژانس مبادرت به انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان شهدای زیرآب کردند که 9 نفر از آن‌ها به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و دو نفر دیگر به‌دلیل سابقه بیماری با نظر پزشکان در بخش مربوطه بستری تا پس از اطمینان از بهبودی کامل ترخیص شوند.

محمدپور همچنین با اعلام اقدام به‌موقع کارگران و مدیران این معدن متعلق به بخش خصوصی، از حضور مسئولان شهری در نخستین ساعات حادثه خبر داد و از تلاش‌های موثر اورژانس مازندران و کادر درمانی بیمارستان شهدای زیرآب تقدیر و تشکر  و بر ادامه پیگیری‌ها در خصوص یافتن علت سوختگی کابل که موجب این حادثه شد، تاکید کرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما