تاریخ انتشاردوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۸۴۹۹۲
مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال گفت: موفقیت تیم ملی از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تراست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مهران شاهین طبع در خصوص صحبت‌های روز گذشته حامد حدادی علیه خودش، اظهار داشت: در مورد صحبت‌های حدادی هیچ نظری ندارم.وی در مورد اینکه با این شرایط آیا کادر فنی قصد دعوت از حامد حدادی برای مسابقات جام‌جهانی را دارد یا خیر، گفت: فعلأ که درگیر مسابقات لیگ هستیم و پس از آن در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم. چون ما قصد داریم با تمام قوا در جام‌جهانی شرکت کنیم و باید در همین راستا ترکیبی را به مسابقات اعزام کنیم تا برابر حریفان عملکرد خوبی ارائه دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کیفیت لیگ بسکتبال گفت: تا به الان که مسابقات لیگ با شرایط خاصی دنبال شده و بر خلاف تصور در برخی از مسابقات نتایج غیر قابل پیش‌بینی را شاهد بوده‌ایم. معتقدم باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند تا به نتایجی که می‌خواهند دست یابند. در جریان مسابقات لیگ هم چند بازیکن جوان عملکرد خوبی داشتند و امکان دارد در آینده به تیم ملی دعوت شوند. به نظرم باید در لیگ‌های دسته اول و دوم نفراتی را که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند را شناسایی و از آنها حمایت کنیم تا در آینده و به آرامی به بدنه تیم‌ملی تزریق شوند.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: قصد داشتیم یک تورنمنتی را تیر ماه در کشورمان برگزار کنیم و با دعوت از تیم‌های مطرح اروپایی به بهترین شکل ممکن تیم‌ملی را مهیای حضور در مسابقات جام‌جهانی کنیم که فعلأ برگزاری این مسابقات مشخص نیست. چنانچه این تورنمنت برگزار نشود در آن صورت احتمالأ با چند تیم اروپایی مذاکره می‌کنیم تا با حضور در ایران دو بازی رفت و برگشت را مقابل این تیم‌ها انجام دهیم. متاسفانه در ماه ژوئن بیشتر کشورهای اروپایی با توجه به اینکه مسابقات‌شان به تازگی تعطیل شده در آمادگی کامل قرار ندارند.

شاهین طبع در خصوص اینکه آیا حواشی ایجاد شده باعث نمی‌شود تا تیم ملی ضربه بخورد، تصریح کرد: موفقیت تیم ملی از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تراست
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما