کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وداع مردم دیار علویان با سید جبهه‌ها در حسینیه عاشقان کربلا

31 فروردين 1398 ساعت 1:22

مراسم شب وداع با پیکر شهید حاج سید حسین آملی در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور اقشار مختلف مردم مازندران برگزار شد.


به گزارش بلاغ، جانباز سرافراز حاج حسین آملی برادر شهید گرانقدر سید مهدی آملی یادگار هشت سال دفاع مقدس و مردی از سلاله نیکان و صابران، با تحمل سالیان درد و رنج ناشی از جانبازی،پس از 35 سال، به فیض شهادت نائل شد و به برادر و همرزمان شهیدش پیوست.

شب وداع با پیکر شهید جانباز سید حسین آملی با سخنرانی حجت الاسلام صمدی آملی و مداحی حاج رضا کافی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

مردم استان مازندران هم به پاس قدردانی از ایثار و رشادت این جانباز شهید سنگ تمام گذاشته و با حضور خود در حسینیه عاشقان کربلا اثبات کردند که دانش‌آموزان مکتب ایثار و شهادت هستند و با جان و دل پای درس عاشقی می‌نشینند.

مراسم شب وداع با پیکر شهید حاج سید حسین آملی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد و مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز قرار است از ساعت 9 صبح امروز از امامزاده یحیی ساری پس از اقامه نماز برگزار و در گلزار شهدای ملامجدالدین به خاک سپرده شود.

شهید حاج سید حسین آملی در منطقه جنگی مریوان به درجه جانبازی نائل آمده است و 35 سال درد دوری از شهدا را به جان خریده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در مراسم شب وداع با پیکر جانباز شهید حاج سید حسین آملی گفت: جانباز شهید حاج سید حسین آملی نماد بارز استقامت ؛ صبوری و در شکیبایی و تحمل سالها رنج و مرارت ناشی از جانبازی بی نظیر بود.

مظلومی صبر و بردباری همسر جانباز شهید حاج سید حسین آملی را قابل تقدیر دانست و افزود: همسر فداکار این شهید گرانقدر ، پرستار واقعی بوده و از صبر زینبی برخوردار بوده است.

وی خوش اخلاقی ، برخورد خوب ، مردم داری ، خوش رفتاری را از خصوصیت بارز این جانباز شهید ذکر کرد.

مظلومی اظهار کرد: جانباز شهید آملی با وجود شرایط سخت جانبازی ، از ذوق هنری بالایی برخوردار بود‌.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران ضمن تشکر از حضور مردم ساری و استان در مراسم شب وداع با پیکر مطهر جانباز شهید حاج حسین آملی ، از همه عاشقان و ارادتمندان به شهید و شهادت و خانواده‌های مکرم شهدا و امت شهید پرور جهت شرکت در مراسم تشییع جنازه جانباز شهید حاج حسین آملی (( ساعت ۹ صبح شنبه ۳۱ فروردین ماه از امامزاده یحیی ساری تا گلزار شهدای این شهر)) دعوت کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384874

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384874/وداع-مردم-دیار-علویان-سید-جبهه-ها-حسینیه-عاشقان-کربلا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com