کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه جویبار:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان اسلام است/ چهره شیطانی آمریکا بار دیگر در قضیه سیل ایران آشکار شد

30 فروردين 1398 ساعت 18:08

امام‌جمعه جویبار گفت: سپاه پاسداران ارتباط تنگانگی با این نظام دارد و امروز سپاه میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ع) خار چشم دشمنان اسلام شده است.


به گزارش بلاغ،آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ع) امروز خار چشم دشمنان اسلام شده است.

وی افزود: همه مسئولین نظام اقدام احمقانه ترامپ علیه این نهاد انقلابی، اسلامی، یاری‌رسان و زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم می‌کنند و ارزشی برای یاوه‌گویی‌های این رئیس جمهور دیوانه قائل نیست.

امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: سپاه پاسداران ارتباط تنگانگی با این نظام دارد و نظام بدون سپاه پاسداران معنایی ندارد.

نادعلیزاده همچنین با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیتی که امروز در کشور ما حاکم است، مدیون چشمان همیشه بیدار و تیز بین سربازان گمنام امام زمان(عج) است.


وی به سیل همدلی مردم در استان‌های سیل‌زده اشاره و عنوان کرد: امروز صدها روحانی، نیروهای بسیجی و جهادگر در کنار نیروهای مسلح و هلال‌احمر به یاری مردم آسیب دیده از سیل آمدند.

امام‌جمعه جویبار با اشاره به خباثت آمریکا در ممانعت از ارسال کمک‌های صلیب سرخ به ایران گفت: باز هم چهره شیطانی و خبیث آمریکا در سیل ایران آشکار شد و نگذاشت کمک‌های بشردوستانه مردم جهان و صلیب سرخ وارد ایران شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384870

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384870/سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-خار-چشم-دشمنان-اسلام-چهره-شیطانی-آمریکا-بار-دیگر-قضیه-سیل-ایران-آشکار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com