کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه قائم‌شهر:

دشمن مقابل مقاومت و ایستادگی هیچ گاه قدم از قدم برنمی‌دارد

30 فروردين 1398 ساعت 17:27

امام جمعه قائم‌شهر گفت: هر وقت مقاومت و ایستادگی می‌کنیم دشمن هیچ گاه قدم از قدم برنمی‌دارد واقدامی که دشمن را عصبانی کند کار خوبی است.


به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه امام فرمود انقلاب اسلامی ایران نقطه شروع انقلاب جهان است، اظهار کرد: کشوری همانند عراق با توجه به اینکه هشت سال با ایران جنگ داشت اما در حال حاضر جمعی از مردم عراق برای کمک به سیل زدگان ایران حضور پیدا می کنند.

وی افزود: شاید خیلی‌ها تصور می کردند که دشمنی میان ایران و عراق تمامی ندارد در حالی که می‌بینید این چنین نیست و مردم ایران با عراق به شکل دوست رفتار می‌کنند بنابراین اگر برای خدا حرکت کنید خدا به انسان عزت می‌دهد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد: خدا دشمنی‌ها را شستشو می‌دهد و تبدیل به علاقه می‌کند و در درون برخی ناامنی‌ها و ناکارآمدی‌ها به انسان آسیب می‌زند.

معلمی با بیان اینکه سال‌ها است که رهبری نسبت به شبکه‌های اجتماعی تأکیدات جدی دارد زیرا این شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام در اختیار استکبار جهانی است، افزود:استکبار جهانی عنوان می‌کنند نباید ارتباطات خود را با دنیای اطرافمان قطع کنید در حالیکه خود آمریکایی‌ها اجازه ندادند که از طریق پیام رسان‌های اجتماعی خارج از آمریکا به آنان پیام ارسال شود.

وی با اشاره به برخی شایعه پراکنی‌ها در سیلاب اخیر، اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی برخی از دروغ پراکنی‌ها را در زمینه سیلاب‌ها و نیز در تشویش اذهان عمومی و نیز ایجاد می‌کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به شعار آزادی غربی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: هنگامی که آمریکا سپاه را تروریست اعلام کرد، اینستاگرام صفحاتی که مربوبط به شخصیت‌های سیاسی کشورمان را به بهانه تحریم مسدود کرد.

معلمی افزود: غربی‌ها عنوان می‌کنند نباید محدودیت داشته باشیم و باید آزادی بیان داشت در حالی که جایی که به نفعشان نیست دیگران را محدود می‌کنند.

وی با بیان اینکه هرگاه دشمن ما را ضعیف یابد با ما می‌جنگد، افزود: هر وقت مقاومت و ایستادگی می‌کنیم دشمن هیچ گاه قدم از قدم برنمی‌دارد واقدامی که دشمن را عصبانی کند کار خوبی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384869

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384869/دشمن-مقابل-مقاومت-ایستادگی-هیچ-گاه-قدم-برنمی-دارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com