کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد

برگزاری جلسه فوق‌العاده برای انتخاب سرپرست شهرداری ساری

28 فروردين 1398 ساعت 15:08

رئیس شورای شهر ساری گفت: با برگزاری جلسه فوق‌العاده طی روز آینده و یا شنبه، به یک تصمیم مشترک در انتخاب سرپرست و گزینه‌های شهردار برسیم تا تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.


به گزارش بلاغ، مهدی عبوری پس از 81 ماه فعالیت به‌عنوان شهردار ساری، به وزارت راه و شهرسازی رفت و به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

وی که طی دوران مدیریتش از سال 91 تاکنون، با فراز و نشیب‌های گوناگونی روبرو بود و کارنامه‌ای موفق از خود به جای گذاشت، سرانجام به اما و اگرها و شایعات متعدد در مورد خود در خصوص جایگاه بعدی فعالیتش پایان داد و روی کرسی معاونت وزیر راه و شهرسازی نشست.

مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری با تایید این خبر گفت: در حال حاضر بنا داریم تا برگزاری جلسه در اسرع وقت، استعفای شهردار در جلسه قرائت شود تا پس از تایید اعضای شورای شهر، روال قانونی انتخاب شهردار جدید را در پیش بگیریم.

وی افزود: در گام نخست، ابتدا باید فردی را که دارای شرایط قانونی و البته یکی از کارمندان رسمی شهرداری باشد را به عنوان سرپرست انتخاب کنیم.

رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: در گام بعدی، با برگزاری جلسه فوق‌العاده طی روز آینده و یا شنبه، به یک تصمیم مشترک در انتخاب سرپرست و گزینه‌های شهردار برسیم تا تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

باید منتظر ماند و دید تصمیم شورا در این جلسه برای انتخاب سرپرست و کمی بعد، انتخاب شهردار چه فردی خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384828

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384828/برگزاری-جلسه-فوق-العاده-انتخاب-سرپرست-شهرداری-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com