کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران معارفه شد

آذرنوش: اردوهای جهادی ورزشکاران از اوایل اردیبهشت‌ماه راه‌اندازی می‌شود

26 فروردين 1398 ساعت 15:43

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال، اردوهای جهادی ورزشکاران در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش بلاغ، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، جانشین سپاه کربلای مازندران، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و برخی از مسئولان و ورزشکاران استان در ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سید جواد حسینیان پس از نزدیک به 5 سال فعالیت در سمت مسئول بسیج ورزشکاران مازندران از سمت خود تودیع و حسن افشار به‌عنوان مسئول جدید این سازمان معارفه شد.

گفتنی است در این مراسم، رضایی جانشین سپاه کربلا به ضرورت ایجاد نشاط در میان جوانان در کنار تقویت جسمانی ورزشکاران، اظهار کرد: ورزش باید مشکل جوانان را حل کند و آن نشاطی که لازمه جوان  جوانی است را به وجود بیاورد.

وی افزود: هم اکنون اتفاقات خوبی در این عرصه در حال وقوع است اما در جاهایی یک رگه‌هایی از مشکلات وجود دارد که دولت به تنهایی قادر به حل آن نیست و حضور بسیج که به صحنه آمدن نیروهای مردمی است می‌تواند هر کار ناممکنی را ممکن کند.

جانشین سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: ورزش بایستی آمیخته‌ای شود از قوای جسمانی و معنویت و اینکه امام(ره) اشاره می‌کنند که ورزشکاران باید به علی (ع) اقتدا کنند یعنی اخلاق امیرالمومنین باید در بدنه ورزش جاری شود و باید در ورزش ممکلت ما نهادینه شود.

رضایی ادامه داد: تقویت جسمانی در ورزش بخشی از کار است و باید در ادامه این ورزشکار باید بیاید با جوارح خود به کمک مردم و خدمت همنوعان بشتابد.

سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای سخنانش به رتبه‌های نخست مازندران در جایگاه کشوری بسیج ورزشکاران و روند صعودی طی سال‌های 93 تاکنون اشاره کرد و گفت: قطعا سازمان بسیج ورزشکاران مبنایش کمک به دستگاه ورزش و جوانان است و اساسا تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره)، هدفش کمک به دولت و مردم بود و یک نهاد مردمی است.


وی افزود: لذا مشارکت و هماهنگی‌های دو طرفه میان دستگاه‌ها و بسیج بسیار حیاتی و کارگشا است و اگر نباشد این همکاری، این حرکت نه به نتیجه منتج می‌شد و نه این حرکت ادامه پیدا می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد: در هفته بسیج سال 97 یک تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کشور و سازمان بسیج ورزشکاران منعقد شد که طی آن طرح اردوهای جهادی در سطح کشور اجرایی شود.
 
این مسئول ادامه داد: از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال، استارت راه‌اندازی اردوهای جهادی در سطح کشور را خواهیم زد و فردا هم جلسه‌ای جهت این امر پیگیری خواهد شد.

آذرنوش تصریح کرد: راه‌اندازی اردوهای جهادی با هماهنگی وزارت ورزش انجام خواهد شد و ابتدای اردیبهشت‌ماه مراسم افتتاح این امر با حضور وزیر ورزش و مسئولان بسیج ورزشکاران کشور انجام خواهد شد و به بازسازی مناطق سیل‌زده در قالب گروه‌های جهادی کمک خواهیم کرد.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد: در سطح کشور 460 شهرستان را در نظر گرفتیم که هر شهرستان یک گروه جهادی 10 نفره و بیشتر تشکیل خواهند داد و به این مناطق اعزام خواهند شد.

 
وی یکی دیگر از فعالیت‌های مهم بسیج ورزشکاران طی سال‌جاری را برگزاری دومین کنگره شهدا در کشور در سال 1399 برشمرد و بیان کرد: اولین جلسه پیگیری این موضوع نیز در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است حسن افشار که با حکم سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا به سمت مسئول بسیج ورزشکاران مازندران منصوب شد، پیش از این، مسئولیت بسیج رسانه استان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384788

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384788/آذرنوش-اردوهای-جهادی-ورزشکاران-اوایل-اردیبهشت-ماه-راه-اندازی-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com