تاریخ انتشارجمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۳۸۴۶۵۰
امام جمعه نکا گفت: مردم باید ترجیح دهند که از کالاهای تولید داخل استفاده کنند و به تولیدکنندگان توصیه می‌کنیم که کیفیت را ارتقاء ببخشند، وقتی کالایی کیفیت درستی نداشته باشد کسی را نمی‌شود وادار به خرید کرد.
۰
plusresetminus
رونق تولید با خرید محصول ایرانی و ارتقای کیفیت محصولات
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته شهرستان نکا با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید، اظهار کرد: تمام مسئولان و مردم باید در جهت رونق تولید قدم برداشته و مهمترین گامی که برای رونق تولید می‌توانیم برداریم شناختن موانع تولید و رفع آن است.

این مسئول اضافه کرد : مجلس شورای اسلامی در سال 94 مصوبه‌های خوبی را در جهت رفع موانع تولید تصویب کرده که اگر همان را اجرا کنیم دیگر نیاز به کار جدیدی نداریم و همین کار را امسال حکومت، دولت مردان و مردم ما تصمیم بگیرند و همین برنامه را اجرا کنند.

امام جمعه شهرستان نکا با اشاره به اینکه تمامی ادارات و نهادها باید ملزم به خرید کالاهای ایرانی شوند، خاطرنشان کرد: همناطور که از قبل دستور داده شد هیچ دستگاه دولتی، حکومتی و نیز هر سه قوه نباید برای نیازهای خود دنبال کالاهای خارجی بروند بلکه باید کالاهای داخلی استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: مردم باید ترجیح دهند که از کالاهای تولید داخل استفاده کنند و به تولیدکنندگان توصیه می‌کنیم که کیفیت را ارتقاء ببخشند، وقتی کالایی کیفیت درستی نداشته باشد کسی را نمی‌شود وادار به خرید کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان، گفت: قدر نسل جوان خود را باید بدانیم و باید مشکلاتشان را برطرف کنیم، زمینه اشتغال آنها، ازدواج آنها، رشد آنها، تعالی آنها به گونه‌ای نباشد که جوان ما احساس کند که اگر به دعوت فلان کشور خارجی پاسخ دهد و برود آنجا بهتر رشد می‌کند، اینجوری نباید باشد.

* دست برتر مقاومت در سوریه

محمدی لائینی تصریح کرد: چهارشنبه پیش رو، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی است که از این عزیزان در همه عرصه‌ها زحمات و خدمات فراوانی را دیدیم و امروز هم در جریان سیل شاهد هستیم و تشکر و تقدیر داریم.

وی دستاورد فرزندان ملت ایران در جبهه نبرد مقاومت علیه داعش در منطقه را حفظ مقاومت و شکست سیاست‌های صهیونیست‌ها و آمریکا دانست و افزود: مستکبران دست به دست هم داده بودند تا یک جریان انحرافی تروریستی را راه انداخته، حمایت کرده، پول و تجهیزات دهند که مقاومت را مختل کنند و بین نظام جمهوری اسلامی، حزب‌الله و نیروهای مقاومت، عراق، لبنان و فلسطین فاصله بیندازند اما با هوشیاری رهبر انقلاب اسلامی و با مجاهدت فرزندان شما و سپاه قدس آنچنان مقاومتی شکل گرفته که تمام آن توطئه‌ها و سیاست‌ها شکست خورده است.

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه همه آسمان و زمین لشکر خدا بوده و خدا از انسان‌های مومن دفاع و حمایت می‌کند، اذعان کرد: امروز الحمدلله در آنجا امنیت برقرار است، یک روزی 17 درصد سوریه در دست دولت سوریه بود و 83 درصد در دست تروریست‌ها اما امروز برعکس شده و 83 درصد آزاد شده است.

این مسئول اضافه کرد: امروز ارتش سوریه به گونه‌ای بازسازی و تقویت شده که در تمام خطوط مقدم آنها حضور دارند و آنها خطوط مقدم را دارند، نیازی نیست که فرزندان ما خطوط مقدم را داشته باشند.

وی گفت: فرزندان ما نه فقط ایرانی‌ها بلکه از فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب‌الله و کشورهای گوناگون در حال حاضر فعال هستند و الحمدلله این‌ها آنقدرقدر قوی و عملیاتی شده و مهارت پیدا کردند که مواضع تروریست‌ها، مسلحین و معارضین را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.

* مردم منطقه ایرانیان را فرشته نجات می‌دانند

محمدی لائینی تصریح کرد: مشاهده کردیم که سوری‌ها نسبت به ایرانی‌ها چقدر خوشحال و خوشبین هستند، خانه‌هایی را که صاحبان‌شان گذاشتند و رفتند، الان در بعضی از خانه‌ها بچه های ایرانی ما هستند آنجا، مرکز بصیرت دائر کردند، مرکز آموزش دائر کردند، از آنها سوال کردیم آیا این خانه‌ها را با اجازه استفاده می‌کنید، گفتند همه را اجازه گرفتیم، گفتند وقتی به صاحب‌خانه‌ها که بعضی‌ها در خارج هم هستند زنگ زدیم، گفتند اگر ایرانی‌ها هستند ما راضی هستیم و اشکالی ندارد، اگر دولت سوریه می خواهد استفاده کند نه، اگر ایرانی‌ها می‌خواهند استفاده کنند راضی هستیم.

وی افزود: به آنها گفتم بهترین خدمت شما این است که تخم خوشبینی نسبت به ایران و ایرانی و نسبت به شیعه را اینجا بپاشید، این‌ها در آینده محصول بسیار خوبی خواهد داد، نگاه‌شان به شیعه عوض شده و نگاه‌شان به ایران به قدری مثبت است که ایرانی را فرشته نجات می‌دانند، اینها دستاورد فرزندان شماست اما از نظر مالی نیاز به حمایت دارند.

امام جمعه نکا گفت: هر کسی دستش می‌رسد به جبهه‌های حوزه مقاومت در منطقه سوریه کمک کند، ما حاضر هستیم و دفتر ما هم این آمادگی را دارد، کسانی که دوست دارند کمک کنند کمک‌های آن‌ها را برسانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷