تاریخ انتشارجمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۳۸۴۶۳۹
امام جمعه زیراب گفت: سپاهی عزتمند و حافظ استقلال و شرافت است.
۰
plusresetminus
سپاهی عزتمند و حافظ استقلال کشور است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان  رضایی که با لباس پاسداری در نماز جمعه زیراب به ایراد خطبه پرداخت به لزوم پیروی از سبک زندگی ائمه اشاره و اظهار کرد: مومن باید عزتمند باشد و در برخی موارد عزتمندی اصیل با آنچه در جامعه بیان می شود متفاوت است.

وی افزود: عزت را خداوند اعطا می‌کند و عزت خدادادی است، عزتی که خداوند متعال به مقام معظم رهبری داد به دلیل ترس و وحشتی است که خداوند در دل دشمنان قرار داد.

امام جمعه زیراب با تاکید بر لزوم یک کاسه شدن کمک‌های مردمی در سیل، گفت: کمک‌های اختصاص یافته با توجه به آمار فرمانداری و بخشداری توزیع می‌شود.

رضایی خواستار آزادسازی اطراف رودخانه به عنوان اولویت اصلی ساماندهی مناطق سیل‌زده عنوان و اظهار کرد: همه باید حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و حق‌الناس باید در اولویت باشد و تجاوز به بستر رودخانه تضییع حق یک شهر و حق‌الناس است.

وی با بیان اینکه برخی مواقع حرف حق به دلیل همهمه به جایی نمی‌رسد ولی باید به وظایف خودمان عمل کنیم به ظلم، کشتار و جنایات آمریکا در طول تاریخ اشاره و خاطرنشان کرد: زندگی دولت آمریکا بر روی کشته‌های مردم کشورهای مختلف برپا شده است.

امام جمعه زیراب تاکید کرد: سپاهی عزتمند و حافظ استقلال و شرافت است.

رضایی افزود: پاسداران در دهه 60 توسط منافقین با انواع شرایط شکنجه شدند و در جنگ 8 ساله در خاطرات یکی از سربازان عراقی بیان شد که آنها را زنده زنده با بستن سیم و ریختن بنزین آتش زدند.

وی با تشکر از ترامپ که با حماقت‌های خود باعث تقویت انسجام در کشور شد، گفت: ترامپ با حماقت‌های خود باعث شد تا مردم دنیا به صورت روشن با چهره بدون نقاب آنها آشنا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴