کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه زیراب:

سپاهی عزتمند و حافظ استقلال کشور است

23 فروردين 1398 ساعت 16:54

امام جمعه زیراب گفت: سپاهی عزتمند و حافظ استقلال و شرافت است.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان  رضایی که با لباس پاسداری در نماز جمعه زیراب به ایراد خطبه پرداخت به لزوم پیروی از سبک زندگی ائمه اشاره و اظهار کرد: مومن باید عزتمند باشد و در برخی موارد عزتمندی اصیل با آنچه در جامعه بیان می شود متفاوت است.

وی افزود: عزت را خداوند اعطا می‌کند و عزت خدادادی است، عزتی که خداوند متعال به مقام معظم رهبری داد به دلیل ترس و وحشتی است که خداوند در دل دشمنان قرار داد.

امام جمعه زیراب با تاکید بر لزوم یک کاسه شدن کمک‌های مردمی در سیل، گفت: کمک‌های اختصاص یافته با توجه به آمار فرمانداری و بخشداری توزیع می‌شود.

رضایی خواستار آزادسازی اطراف رودخانه به عنوان اولویت اصلی ساماندهی مناطق سیل‌زده عنوان و اظهار کرد: همه باید حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و حق‌الناس باید در اولویت باشد و تجاوز به بستر رودخانه تضییع حق یک شهر و حق‌الناس است.

وی با بیان اینکه برخی مواقع حرف حق به دلیل همهمه به جایی نمی‌رسد ولی باید به وظایف خودمان عمل کنیم به ظلم، کشتار و جنایات آمریکا در طول تاریخ اشاره و خاطرنشان کرد: زندگی دولت آمریکا بر روی کشته‌های مردم کشورهای مختلف برپا شده است.

امام جمعه زیراب تاکید کرد: سپاهی عزتمند و حافظ استقلال و شرافت است.

رضایی افزود: پاسداران در دهه 60 توسط منافقین با انواع شرایط شکنجه شدند و در جنگ 8 ساله در خاطرات یکی از سربازان عراقی بیان شد که آنها را زنده زنده با بستن سیم و ریختن بنزین آتش زدند.

وی با تشکر از ترامپ که با حماقت‌های خود باعث تقویت انسجام در کشور شد، گفت: ترامپ با حماقت‌های خود باعث شد تا مردم دنیا به صورت روشن با چهره بدون نقاب آنها آشنا شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 384639

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384639/سپاهی-عزتمند-حافظ-استقلال-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com