مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران:

دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات سیل را حل کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۸۴۴۸۲
مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: با توجه به تخریب و آسیب‌های فراوان ناشی از سیل، دولت به تنهایی نمی‌تواند همه این مشکلات را حل کند و مردم نیز باید در این بحران پای کار بوده و در کنار دولت به حل مشکلات تسریع بخشند.
۰
plusresetminus
دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات سیل را حل کند
به گزارش بلاغ، مرتضی ناصحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به سیل زدگان در سطح مازندران، اظهار کرد: با توجه به تخریب و آسیب‌های فراوان ناشی از سیل، دولت به تنهایی نمی‌تواند همه این مشکلات را حل کند و مردم نیز باید در این بحران پای کار بوده و در کنار دولت به حل مشکلات تسریع بخشند.

نوی با تقدیر از نیروهای مسلح که در ساعات اولیه بحران در کنار مردم و دولت حضور داشتند افزود: استاندار مازندران، مدیران کل و معاونان را معین ستاد بحران در شهرستان‌ها ازجمله نکا در کنار فرمانداران قرار داد تا بتوانند روند بازسازی و باز پرداخت خسارات را تسریع بخشند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران با بیان لزوم تصحیح و حل مشکلاتی که در فرآیند امور اداری وجود دارد، خاطرنشان کرد: خسارت‌های سیل زیاد بوده که دولت به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات نیست و باید خود مردم باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی چون بسیج مردمی و مردم بسیجی امداد‌رسانی و کمک کنند.

این مسئول به عنوان مدیرکل معین شهرستان نکا در سیل اخیر اضافه کرد: مردم ما این ظرفیت را هم در بحث نیروی انسانی و هم در بحث اقتصادی و کارخانجات دارند و می‌توانند کمک‌حال دولت برای حل مشکلات و خسارات ناشی از سیل باشند.

وی مدیریت واحد را سبب تسریع در کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده خواند و گفت: در این شرایط برای جلوگیری از هرج و مرج یک نفر مدیریت این کار را بر عهده می‌گیرد و کمک‌ها را متمرکز کرده به سمت مناطق سیل زده هدایت می‌کند.

ناصحی درمورد مشکلات موجود در ادارات اظهار کرد: باید مشکلات موجود در در ادارات رفع شود و به مسائلی که در اولویت قرار دارد که در نکا بیشتر در بحث کشاورزی، ابنیه و جاده‌ها است پرداخته شود.

مدیرکل معین استانداری مازندران در سیل نکا گفت: تصمیمات جدی برای حل مشکلات مناطق سیل‌زده از جمله سر دهنه‌های اراضی کشاورزی و آبیاری قطره‌ای گرفته شده که با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد به کمک همه مدیران به ویژه فرماندار و مدیران شهرستانی این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰