کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه سردار سلیمانی به دولت

20 فروردين 1398 ساعت 9:24

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.


به گزارش بلاغ،فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.

سردار قاسم سلیمانی در خوزستان در جمع مردم اظهار کرد: همه سپاه و نیروهای مسلح و دولت با تاکید مقام معظم رهبری در خدمت این مردم هستند و تردیدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم ایران هم احساس می‌کنند به مردم خوزستان و لرستان بدهکار هستند؛ لذا همه مردم ایران با عشقی می‌آیند و کمک می‌کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این سیل ده روز دیگر نیست. باید برای بحران‌های دیگر پیش‌بینی کرد که مردم دچار بحران نشوند. باید چنین اتفاقاتی که از یک طرف رحمت الهی است و از طرف دیگر ممکن است موجب مشکلاتی بشود، ساماندهی کرد؛ باید پیش بینی را در این زمینه داشت .

وی ادامه داد: دولت می‌تواند همین کارهای جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد. در هر صورت بستان، سوسنگرد، حمیدیه، اهواز، خرمشهر و آبادان و امثال آن دژهای اساسی و پادگان‌های این کشور هستند. باید استحکامشان بالا باشد؛ ان‌شاءالله دولت در این زمینه فکر می‌کند و انجام می‌دهد.

سلیمانی همچنین گفت: باید لایروبی انجام شود، دژها باید استحکام پیدا کند و دژهای احتیاطی را باید ایجاد کرد. کسی پیش بینی چنین سیلی را نمی‌کرد؛ نمی شود کسی را مذمت کرد. ان‌شاءلله در فرصت‌های بعدی باید این کارها انجام شود.


کد مطلب: 384411

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384411/توصیه-سردار-سلیمانی-دولت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com