مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد

ادامه واردات گوسفند برای تنظیم بازار گوشت

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۳۸۴۱۷۳
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در پی تداوم واردات دام از بنادر چابهار و امام(ره)، ظرف روزهای اخیر دام زنده گوسفندی از بندرعباس در حال ورود به کشور است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ و به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، حمید ورناصری با انتقاد از انتشار اخباری مبنی بر عرضه گوشت مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری با قیمت‌هایی بیش از نرخ مصوب در برخی از استان‌های کشور، افزود: برخی با طرح این موضوعات، علاوه‌بر ذهنیت سازی، تلاش دارند به افزایش قیمت انواع گوشت در کشور دامن بزنند اما با تلاش شرکت پشتیبانی امور دام سراسر کشور، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شاهد روند کاهشی قیمت‌ها نیز در شب عید و ایام نوروز بودیم. درباره گوشت مرغ در شب عید و ایام نوروز، شرایط آرامی را پشت سر گذاشتیم و حتی با روند کاهش قیمت‌ها روبرو شدیم.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اضافه کرد: تا جایی که در این ایام، روزانه یکهزار تن گوشت مرغ گرم در تهران و در سایر استان‌های کشور متناسب با نیاز بازار عرضه کردیم که البته این اقدام ادامه می‌یابد. طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شد و نرخی بیش از این نداشتیم.
ورناصری افزود: با توجه به عرضه گسترده گوشت گرم و منجمد مرغ در سراسر کشور، قیمت مرغ گرم در استان‌ها به ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان و در تهران به ۱۴ هزار تومان تقلیل یافت. همچنین با توجه به میزان گسترده واردات و عرضه گوشت گوسفندی و دام زنده در شب عید و ایام نوروز، قیمت هر کیلوگرم دام زنده ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. در هیچ استانی نه تنها افزایش قیمت گوشت قرمز نداشتیم بلکه روند کاهشی آن ادامه دارد.
وی ادامه داد: در پی تداوم واردات دام از بنادر چابهار و امام (ره)، ظرف روزهای اخیر دام زنده گوسفندی از بندر عباس در حال ورود به کشور است. پیش‌بینی ما بیانگر این است که انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد با دسترسی بیشتر و قیمت‌های مناسب‌تر در اختیار شهروندان سراسر کشور قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم