BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> سیل‌زدگان نیاز به همکاری و حمایت بیشتر دارند آمریکا به دنبال جلوگیری از کمک‌های مردمی به ایران است | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۸۴۱۵۶
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه سیل‌زدگان نیاز به همکاری و حمایت بیشتر دارند گفت: آمریکا به دنبال جلوگیری از کمک‌های مردمی به ایران است.
۰
plusresetminus
سیل‌زدگان نیاز به همکاری و حمایت بیشتر دارند/ آمریکا به دنبال جلوگیری از کمک‌های مردمی به ایران است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: ماه شعبان دارای فرصت‌های بیشماری است که خداوند متعال آن را به بندگان خود عطا کرده و آنانی که از این فرصت استفاده می‌کنند بهترین پاداش‌ها را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه سیلی که در ابتدای نوروز اتفاق افتاد حادثه غم‌انگیزی بود که حدود 400 شهر و روستا و 20 استان را درگیر خود کرده و در برخی از این مناطق تا سه روز امکان خدمات دهی وجود نداشت که جا دارد از نیروهای بسیجی و مردمی، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه که همکاری لازم را داشتند تشکر کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با عرض تسلیت این حادثه به خدمت رهبری و مسئولان دولتی گفت: باید همکاری بیشتری نسبت به این سیل زدگان انجام شود.

جلالی تصریح کرد: ایران ششمین کشور حادثه خیز در جهان و چهارمین کشور در منطقه و همچنین دهمین کشور زلزله خیز در جهان است که لازم است پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در این حوادث صورت گیرد.

وی یادآور شد: آمریکا که دشمن اصلی جمهوری اسلامی است و بارها کینه خود را نسبت به کشور ایران نشان داده است این روزها هم با مانور تبلیغاتی در رسانه‌های خود به دنبال این است تا نشان دهد ایران قدرت کنترل این حوادث را ندارد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه سیل اخیر ایران در مقایسه با کشورهای دیگر با خسارتی پایین‌تر و کنترل بیشتر همراه بوده است، خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد سیل سال گذشته ژاپن که در یک منطقه فقط رخ داد 200 کشته به همراه داشته و این در حالی است که سیل امسال در ایران که 20 استان با آن درگیر بودند حدود 70 نفر جان خود را از دست داده و تلفات مالی کمتری هم داشته است.

جلالی تاکید کرد: در خود آمریکا با یک طوفان 2 هزار و 975 نفر کشته شدند و همزمان با سیل ایران در آمریکا هم این اتفاق رخ داده که بیش از 445 هزار هکتار از اراضی خسارت دیده و حتی در حال حاضر هم برخی از مناطق آمریکا درگیر سیل هستند؛ بنابراین نسبت به اظهاراتی که از سوی برخی افراد درخصوص عدم امکانات کشور ایران برای جلوگیری از این اتفاقات مطرح می‌شود باید گفت که کشور آمریکا که دارای امکانات فراوان است چرا نتوانست این حوادث را کنترل کرد.

وی گفت: گستاخی آمریکا به حدی رسیده که هلال احمر جمهوری اسلامی را تحریم کرده و در حال جلوگیری از حمایت‌های مردمی به کشور ایران است که نشان دهنده اوج جنایت های این کشور است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴