کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«مهران مدیری» کار دست شبکه نسیم داد!

افکار نیوز , 15 فروردين 1398 ساعت 11:10

معاون سیما تاکید کرد که به برنامه «دورهمی» بابت تعابیر غیرمنصفانه و نامتوازنی که در شب گذشته توسط مهران مدیری به کار برده شد، تذکر لازم داده شد.


به گزارش بلاغ،برنامه «دورهمی» شبکه نسیم شامگاه سه شنبه ۱۳ فروردین با یک ویژه‌برنامه کار خودش را آغاز کرد و حاشیه‌ها از همان شب نخست شروع شد که به استندآپ کمدی و حرف‌های مهران مدیری درباره وضعیت سیاسی و اجتماعی ارتباط داشت.

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در واکنش به این اتفاق و حاشیه برنامه «دورهمی»، گفت: جهت‌گیری برنامه «دورهمی» مشخص است که نقد و انتقادهای سازنده انجام می‌دهد و همگان می‌دانند رسالت برنامه‌های طنز نظیر برنامه «دورهمی» پرداختن به نکات مختلف اجتماعی، سیاسی و... با دستمایه طنز است. برخی از تعابیر مهران مدیری مجری برنامه که در اولین شب به اتفاقات سیل و حضور مسئولان در صحنه و خبررسانی در تلویزیون پرداخت آنطور که باید متوازن و منصفانه نبود و بایستی ملاحظات بیشتری انجام می‌شد که در این زمینه تذکر لازم داده شده است.

او افزود: به دلیل همین ضعف در برنامه دیشب «دورهمی» در بازپخش ملاحظات صورت گرفت و به شبکه دستور داده شد با حساسیت بیشتری نظارت خود را اعمال کند. ناگفته نماند در برنامه شب گذشته به رفتار غلط برخی از مردم در زمان وقوع سیل و همچنین به دیگر برنامه‌های تحویل سال سیما با زبان طنز پرداخته شد. ان‌شاالله در برنامه‌های بعدی سری جدید «دورهمی» این محور و مدار انصاف که اساسی‌ترین شاخصه‌های برنامه‌سازی تلویزیون به شمار می‌رود بیشتر رعایت خواهد شد. چرا که رئیس سازمان صداوسیما هم همواره بر حرکت در جهت انصاف و عدالت برنامه‌سازی و پرداختن به نکات جاری جامعه و مسائل سیاسی از منظری متوازن، اخلاقی و متعادل تأکید کرده‌اند. حتماً در برنامه‌های آتی «دورهمی» و دیگر برنامه‌های تلویزیون در عین ارائه نکات انتقادی طنزآمیز ملاحظات جدی انجام خواهد شد تا از مدار انصاف خارج نشود.


کد مطلب: 384094

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/384094/مهران-مدیری-کار-دست-شبکه-نسیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com