فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا مطرح کرد

کادرسازی علمی متعهد، مطالبه عمومی از بسیج

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۸۲۹۷۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: اعتقاد ما بر این است که بدون توجه، سازماندهی و بکارگیری نخبگان بسیج نمی‌توانیم به رونق جامعه و تمدن‌سازی مقدمه ظهور برسیم مگر اینکه بتوانیم این نیروها را در هیئت‌های اندیشه‌ورز سازماندهی کنیم.
۰
plusresetminus
کادرسازی علمی متعهد، مطالبه عمومی از بسیج
به گزارش بلاغ، مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ورود تخصصی مجموعه سپاه و بسیج به موضوعات مختلف جامعه در حوزه‌های مختلف اقتصادی تا فرهنگی و اجتماعی در قالب مجامع فکری، اظهار کرد: در قالب کاگروه‌های مختلف و میزهای مشخصی سعی می‌شود به صورت ریز و مورد محور به مضوعات ورود شود تا در نهایت نتیجه مطلوب‌تری را به همراه داشته باشد.

وی افزود: پیش از این رویه بیشتر به استفاده از کلیت حضور نخبگان فعال در عرصه‌های مختلف بوده اما یا یک نگاه اندیشکده‌ای و تفکری توانمند برای ارائه در قالب پرپزال‌های علمی رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته می‌شود تا مسائل مهم شهرستان احصاء شده و سپس با اولویت‌بندی کردن موضوعات به فوریت آن نیز توجه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خاطرنشان کرد: هدف این است که یک نظام منسجم با قابلیت حل مسائل با استفاده از ظرفیت بسیج برای برون رفت از هر مشکلی که پیش روی جامعه قرار دارد شکل بگیرد تا مشکل را بتواند حل کند و برای هر عرصه‌ای یک طرح و نگاه علمی برای برون رفت از موضوعات داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر بسیج به مشکلات نپردازد چه کسی بپردازد اما مسئولان جاهایی نیاز به مشاوره و کمک دارند که این کمک را بسیجیان با روحیه ایثار و فداکاری می‌توانند در کنار دولت در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی و حکم‌رانی داشته باشند.

وی گفت: مطالبه عمومی نیز همین است که اگر کسی نمی‌تواند اما بسیج در فضای نخبگانی شهرستان طرح و ایده برای برون رفت از مشکلات دارد و با دست پر در عرصه حل مشکلات حضور دارد که اگر مدیری نپذیرفت خود آن مدیر و مردم شهرستان ضرر کرده است.

شعبانی تصریح کرد: در بسیج می‌خواهیم به دولت در ساختن نیروی بهتر کمک کنیم تا با کادرسازی برای نظام بپردازد که دولت و دیگر نهادها از این نیروهای متخصص برای بالا بردن روند مدیریتی خود بهره ببرند.

وی افزود: افکار عمومی بسیج را به عنوان اولین نهاد برای حضور درمشکلات و رفع آن‌ها مطالبه می‌کند بنابراین بسیج باید با گفتمان‌سازی تخصصی و علمی به مسئولان و مردم برای رفع مشکلات و معضلات بیش از پیش کمک کند تا در نهایت پرچم این انقلاب در شهرستان بیش از پیش برافراشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بیان کرد: البته بسیج به این کفاف نمی‌کند بنابراین باید وقت بیشتری صرف کرده، دقت فزاینده‌ای داشته و هم اشراف بیشتری به موضوعات داشته باشیم و بسیج این فضا را برای نخبگان علمی شهرستان بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی گفت: اعتقاد ما بر این است که بدون توجه، سازماندهی و بکارگیری نخبگان بسیج نمی‌توانیم به رونق جامعه و تمدن‌سازی مقدمه ظهور برسیم مگر اینکه بتوانیم این نیروها را در هیئت‌های اندیشه‌ورز سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴