BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - ظرفیت خالی ۴۰ درصد صندلی قطارهای نوروزی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظرفیت خالی ۴۰ درصد صندلی قطارهای نوروزی

خبرگزاری مهر , 25 اسفند 1397 ساعت 22:12

معاون اجرایی یک شرکت حمل و نقل ریلی با بیان اینکه سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می شود، از خالی بودن ۴۰ درصدی ظرفیت قطارهای مسافری خبر داد.


به گزارش بلاغ،محمدرضا شناسنده گفت: از حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار صندلی ایجادی توسط این شرکت ریلی برای سفرهای نوروزی، تا این لحظه فقط ۶۰ درصد بلیت‌ها خریداری شده و مابقی موجود است.

وی افزود: مسافران با توزیع سفر خود در بازه زمانی مختلف علاوه بر بهره‌مندی از سفر با قطار، می‌توانند از تخفیفاتی که این شرکت در تاریخ‌ها و مسیرهای مختلف نیز ارائه می‌دهد استفاده کنند.

شناسنده ادامه داد: مسیر تهران- مشهد از تاریخ ۴ فروردین دارای ظرفیت خالی بوده و از تاریخ دوازدهم فروردین تخفیف مناسب وجود دارد. همچنین مسیر مشهد-تهران نیز کلیه روزها ظرفیت خالی دارد و در سایر مسیرها هم در روزهای مختلف نوروز، سفرهای با تخفیف وجود دارد.

معاون اجرایی شرکت ریلی افزود: برای نوروز سال جاری حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار صندلی ظرفیت ایجاد شده است که روزانه ۱۵۰ قطار (۷۳ حرکت بین شهری و ۷۷ حرکت حومه‌ای) در خدمت مسافران خواهد بود.


کد مطلب: 382958

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/382958/ظرفیت-خالی-۴۰-درصد-صندلی-قطارهای-نوروزی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com