تاریخ انتشارجمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۸۲۸۲۷
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندرود گفت: در شهرستان میاندرود همگام با سایر شهرستان‌های کشور و استان طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی در امام‌زادگان شاخص برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برپایی طرح آرامش بهاری در امام زادگان شاخص میاندرود
به گزارش بلاغ، محمدحسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: در شهرستان میاندرود نیز همگام با سایر شهرستان‌های کشور و استان این طرح در امام‌زادگان شاخص برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و برای پذیرایی هرچه بهتر از ساکنان، شهروندان و مسافران در این امام‌زادگان، آماده‌سازی بقاع متبرکه و آستان مقدس امام‌زادگان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اوقاف و امور خیریه میاندرود با بیان برنامه‌های متنوع درنظر گرفته شده برای بهره‌وری هرچه بیشتر و بهتر مراجعان به اماکن مقدس در نظر گرفته شده در این ایام، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی از قبیل برنامه‌های عبادی و ادعیه، مراسم و قرائت دعای لحظه تحویل سال در این مراسم صورت می‌گیرد.

این مسئول به برگزاری مراسم ویژه در ساعات مربوط به لحظات تحویل سال در آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه شهرستان میاندرود نیز پرداخت و اضافه کرد: امام‌زاده حمزه رضا(ع) واقع در روستای اسرم میزبان مراسم تحویل سال نو همراه با قرائت ادعیه و دعای تحویل سال در نظر گرفته شده است.

وی با دعوت از مسافران و گردشگران برای حضور در اماکن در نظر گرفته شده در طرح آرامش بهاری میاندرود، گفت: مسافران و گردشگران فرهنگی مذهبی با حضور در امام‌زادگان این شهرستان می‌توانند از فضای معنوی در نظر گرفته شده در ایام تعطیلات نوروزی استفاده کنند.

فاضلی برپایی خیمه‌های معرفت را دیگر برنامه در نظر گرفته شده در ایام تعطیلات نورورزی در سطح شهرستان میاندرود برشمرد و تصریح کرد: خیمه‌های معرفت در راستای طرح نوروزی آرامش بهاری در امام‌زاده حمزه رضا(ع) روستای اسرم میاندورود برپا می‌شود.

وی برپایی این خیمه‌ها را شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی توصیف کرد و افزود: برنامه‌های پرسمان دینی، مشاوره، کودکان، همه واقف باشیم، عفاف و ححاب و پاسخ به مسائل شرعی در کنار برپایی نمایشگاه ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به شمار می‌آیند.

این مسئول در نظر گرفته شدن مساجد بین راهی برای رفاه مسافران را دیگر اقدام ایام نوروزی خواند و اضافه کرد: مسافران نوروزی می‌توانند از خدمات مساجد بین راهی امام رضا(ع) در ضلع شمالی و امام جعفر صادق(ع) در ضلع جنوبی جاده بین‌المللی بعد از پلیس راه در این ایام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴