مدیر کمیته امداد نکا خبر داد

صاحب خانه شدن یک مددجوی نکایی با کمک خیران

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۸۲۸۲۵
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: یک واحد مسکونی به همت خیران نکا برای یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان ساخته و به خانواده مددجو تحویل داده شده است.
۰
plusresetminus
صاحب خانه شدن یک مددجوی نکایی با کمک خیران
به گزارش بلاغ، حسین بریمانی با اشاره به تب و تاب روزهای پایانی سال و آمادگی مردم برای استقبال شایسته از سال نو با خرید و تهیه ملزومات مورد نیاز خود، اشاره کرد: در این شرایط بسیاری از افراد نیز هستند که به فکر هم‌نوعان خود بوده و برای روشن کردن چراغ خانه‌های آنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: مهربانی و همدلی مردم نه مرز می‌شناسد و نه شرایط سنی بلکه تنها هدف کمک به همنوع برای ترویج احسان و نیکوکاری است و این همت خیران و نیکوکاران در نمایش نهایت همدلی با افراد نیازمند بی‌نظیر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا در این رابطه از کمک خیران برای ساخت یک خانه برای یکی از ایتام خبر داد و خاطرنشان کرد: یک واحد مسکونی به همت خیران نکا برای یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان ساخته و به خانواده مددجو تحویل داده شده است.

این مسئول اضافه کرد: این واحد مسکونی در زمان تقریبی کمتر از سه ماه ساخته و همه هزینه‌های آن از ساخت و تجهیز توسط خیران نیکوکار این شهرستان تقبل و پرداخت شده است.

وی با بین اینکه مساحت این واحد مسکونی 55 متر مربع بوده که با هزینه 30 میلیون تومانی ساخته و تحویل خانواده مددجو شده است، گفت: در شهرستان نکا 140 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی 900 حامی نیکوکار در بخش‌های معیشت، تحصیلی، فرهنگی و عمرانی بهره‌مند هستند.



* توزیع ملزومات زندگی میان مددجویان محروم هزارجریب نکا

بریمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام به تأمین ملزومات زندگی نیازمندان در سطح شهرستان، تصریح کرد: در همین راستا بیش از 160 قلم ملزومات گرمایشی زندگی میان مددجویات مناطق محروم هزارجریب نکا توزیع شد.

وی افزود: این اقلام شامل 88 دستگاه بخاری گازی و 80 عدد آبگرمکن بوده که به همت خیران و کمک کمیته امداد، دهیار، شورای اسلامی روستاها و خانواده‌های مددجویان تهیه و در روستاهای برما، سوته‌خیل و آکرد از منطقه هزارجریب نکا توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا همچنین از توزیع 86 سبد کالا به ارزش 12 ملیون تومان میان خانواده‌های نیازمند در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تهیه و تحویل وسایل گرمایشی در مناطق محروم هزاجریب حدود 160 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷