تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۸۲۸۰۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه محدودیتی در جهت تأمین شکر وجود ندارد؛ گفت: از روز شنبه، 500 تن پرتقال و 600 تن سیب در سطح استان توزیع خواهد شد.
۰
plusresetminus
اعلام قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار/ هیچ محدودیتی در تأمین شکر وجود ندارد
به گزارش بلاغ، حسن خیریان‌پور  طی گفت‌وگویی از آغاز توزیع روزانه 220 تن مرغ گرم با قیمت مصوب 11 هزار و 500 تومان در سطح شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مرغداران، اتحادیه کشتارگاه‌های مرغ و زنجیره‌های تولید از امروز؛ توزیع مرغ با قیمت مصوب در شهرستان‌ها  آغاز می‌شود و این در حالی است که میزان مصرف  روزانه استان در حالت عادی 180 الی 200 تن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد:  در روز جاری، 40 تن مرغ گرم با نرخ تنظیم بازار در شهر ساری و 155 تن گوشت قرمز منجمد و 50 تن گوشت قرمز گوساله برای شهرستان‌های استان توزیع شد.

 خیریان‌پور به توزیع میوه‌های شب عید با نرخ مصوب برای تنظیم بازار شب عید اشاره و تصریح کرد: از روز شنبه، 500 تن پرتقال به قیمت کیلویی 3500 تومان و 600 تن سیب به قیمت هر کیلو 6500 تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران متذکر شد: محدودیتی در جهت تأمین شکر وجود ندارد و به اندازه کافی این محصول تهیه و موجود است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲