کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد

افتتاح بخشی از پروژه‌های راهسازی مازندران با حضور وزیر راه/ آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی در استان

23 اسفند 1397 ساعت 11:47

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام آمادگی کامل این اداره و سایر دستگاه‌های حوزه حمل‌ونقل برای استقبال از مسافران نوروزی، از زیر بار ترافیک رفتن بخشی از قطعات پروژه تعریض و چهار خطه نمودن محور هراز در آخرین روزهای سال 97 با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.


به گزارش بلاغ، سید محمد نظری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور ارتقاء سطح ايمنی و برقراری ترددی ایمن و روان در سطح محورهای استان، پروژه‌های راهسازی مختلفی را طی سال‌جاری به بهره برداری رسانده است.
 
 وی با اشاره به آمادگی مطلوب راه‌های مواصلاتی استان برای استقبال از مسافران نوروزی افزود: اين اداره كل تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها، در آغاز سال جديد سفری ايمن و كم خطر را تجربه کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: محورهای  شمالی ایران از پر ترددترین راه‌های کشور است و با توجه به گردشگر پذیربودن منطقه در ایام تعطیلات نوروزی، حجم ترافیک ورودی به این منطقه افزایش می‌یابد؛ از این‌رو اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران پروژه‌های مختلف راهسازی را به منظور افزایش ظرفیت جاده‌ها در نقاط مختلف استان در دست انجام دارد.
 
نظری از زیر بار ترافیک رفتن  بخشی از قطعات پروژه تعریض و چهار خطه نمودن محور هراز در آخرین روزهای سال 97 با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: اتمام عملیات احداث یک دستگاه پل در محور ساری – خزرآباد ( پل پنبه چوله ) و بهره برداری از 4/6 کیلومتر از تعریض محور سیمرغ، 1/7 کیلومتر از محور سیمرغ به بهنمیر  و 4/5 کیلومتر از محور حسین آباد – طوسکلا – بهشهر و 1/5 کیلومتر از محور نور – چمستان در روزهای پایانی سال با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره اقدامات خوب انجام یافته در محورهای ارتباطی استان یادآور شد: پروژه‌های متعدد راهسازی در سطح  محورهای شریانی استان در دست انجام بوده که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها و برقراری تردد ایمن در سطح راه‌های استان باشیم.    
 
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: محور نور – چمستان- آمل، محور بهشهر – زاغمرز، گلوگاه - دامغان، آمل – بابل قدیم ، محور ساری – خزرآباد (سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر )، قائم‌شهر – جویبار، آمل – فریدونکنار، قائم‌شهر – کیاکلا، ساری- تاکام و همچنین محورهای روستایی استان از جمله محورهای مواصلاتی استان است که عملیات راهسازی و تعریض آن‌ها در حال انجام است که با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راه و شهرسازی در آینده‌ای نزذیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
 
 رئیس شورای حمل و نقل استان تصریح کرد: باتوجه به ورود گردشگران و مسافرین به استان و حجم بالای تردد و ترافیک در راه‌های مواصلاتی این استان می‌طلبد تا اقدامات گسترده و به هنگامی درخصوص ایمن سازی و آرام سازی ترافیک صورت گیرد که در این راستا همکاران پرتلاش راهداری با برنامه ریزی از قبل تعیین شده فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ارتقای ایمنی محورها و افزایش ضریب تردد در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار دارد.
 
نظری در ادامه اعلام کرد: همکاران پرتلاش بنده در سایر زیربخش‌های حوزه حمل و نقل در استان در بخش ریلی، جاده‌ای، هوایی و سایر بخش‌ها با بسیج همه امکانات و تلاش و کوشش شبانه روزی آماده استقبال از مسافرین نوروزی هستند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ابراز اميدواري كرد: ان شاء الله در سال 1398  بتوانيم با همدلی و تعامل بيشتر و رعايت كليه مقررات و قوانين توسط رانندگان، شاهد سالی بدون حوادث جاده‌ای در كشور و استان  باشيم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 382798

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/382798/افتتاح-بخشی-پروژه-های-راهسازی-مازندران-حضور-وزیر-راه-آخرین-وضعیت-استان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com