کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکرار حملات فرقه گرایانه در پاکستان

افکارنیوز , 23 اسفند 1397 ساعت 8:55

رسانه های پاکستان گزارش دادند ؛ تکرار حملات هدفمند و فرقه گرایانه در شهرهای مختلف این کشور جان سه نفر را گرفت.


به گزارش بلاغ،این رسانه های روز چهارشنبه اعلام کردند که در پی دو فقره حمله از سوی عناصر تکفیری در شهرهای «راولپندی» و «دیره اسماعیل خان»، سه نفر جان خود را از دست دادند.

براساس این گزارش، «ثاقب بنگش» اهل شهر پاراچنار امروز در شهر راولپندی هدف تیراندازی مهاجمان ناشناس قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری «شیعه نیوز» پاکستان نیز اعلام کرد «غلام عباس و محمد قاسم» از شیعیان ساکن شهر دیره اسماعیل خان در ایالت خیبرپختونخوا از سوی عناصر تکفیری ترور شدند.
در همین حال علامه 'سید احمد اقبال رضوی' معاون دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین، از احزاب پیشروی سیاسی-مذهبی شیعیان پاکستان با برگزاری نشست خبری در اسلام آباد، تکرار حملات فرقه گرایانه در این کشور را محکوم کرد.
علامه رضوی اعلام کرد، این هفته پس از اقامه نماز جمعه در اسلام آباد راهپیمایی در محکومیت حملات تروریستی اخیر برگزار خواهد شد.
وی از نخست وزیر پاکستان و مسئولان ایالتی خواست تا اقدامات موثری را برای جلوگیری از تحرکات عناصر تروریستی و تکفیری در کشور اتخاذ کنند.
روز گذشته ارتش پاکستان اعلام کرد؛ نیروهای اطلاعاتی این کشور تروریست هایی که در حملات مختلف به حسینیه های شیعیان دست داشتند را بازداشت کردند.


کد مطلب: 382738

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/382738/تکرار-حملات-فرقه-گرایانه-پاکستان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com