نماینده مردم شرق مازندران در مجلس مطرح کرد

اتمام گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران تا پایان سال 98

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۳۸۲۶۷۳
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از اتمام گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران تا پایان سال 98 خبرداد و گفت: تاکنون گازرسانی به 50 روستا پایان یافته و 24 روستای باقی‌مانده شهرستان نکا تا هفته دولت سال آینده به اتمام می‌رسد.
۰
plusresetminus
اتمام گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران تا پایان سال 98
به گزارش بلاغ، علی‌محمد شاعری در جریان مراسم افتتاحیه گازرسانی به 33 روستای بخش هزارجریب نکا این مرحله از بهره‌برداری را بخشی از طرح بزرگ گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران برشمرد و اظهار کرد: این طرح به‌عنوان بزرگترین پروژه خدماتی شرق مازندران به شمار می‌آید.

وی افزود: پروژه گازرسانی روستاهای شرق مازندران در یک بازه زمانی سه ساله و با اعتبار حدود 240 میلیارد تومان در سال 96 آغاز شده که طبق برنامه تا پایان سال 98 کار آن پایان خواهد یافت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا کنون 50 روستای بخش هزارجریب نکا گازرسانی شده‌اند، خاطرنشان کرد: 24 روستای باقی‌مانده از شهرستان نکا در این پروژه طبق برنامه تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

این مسئول از گازرسانی به 90 روستای بخش هزارجیرب بهشهر و گلوگاه تا پایان سال 98 خبر داد و اضافه کرد: به دنبال دریافت حق انشعاب و اشتراک رایگان برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستاها هستیم.

وی گفت: پس از اتمام پروژه گازرسانی در منطقه شرق مازندران به دنبال روندی جدید برای توسعه و پیشرفت در چشم‌انداز هزارجریب هستیم.

* آغاز فاز دوم دو پروژه بزرگ شهری در نکا

شاعری به لزوم رونق حوزه گردشگری در منطقه هزارجریب شهرستان نکا نیز پرداخت و تصریح کرد: آسفالت 10 کیلومتر از راه‌های نکا همراه با آب‌رسانی به پنج روستای این شهرستان با موافقت استاندار مازندران برای سال جدید در دستور کار قرار دارد.

وی به پروژه‌های دیگر رفاهی شهرستان نکا نیز پرداخت و افزود: به منظور رفاه حال شهروندان نکایی اولین مرحله از پروژه فاضلاب شهری نکا به اتمام رسیده و مرحله دوم آن نیز در حال انجام است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران از آغاز فاز دوم پروژه بیمارستان 64 تخت خوابی امام حسین(ع) نکا خبر داد و اذعان کرد: پروژه‌های مختلف آب‌رسانی، راه‌سازی و طرح‌های هادی دیگر در سطح شهرستان نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده با همکاری مردمی و سایر مسئولان در مرحله عملیاتی قرار می‌گیرد.

این مسئول پیشرفت شرق مازندران همتراز با سایر مناطق این استان را ضروری دانست و اضافه کرد: مسیر توسعه و پیشرفت شرق مازندران را پیش روی خود داریم تا تفاوتی میان شرق و غرب استان مازندران وجود نداشته باشد.

وی به منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران، گفت: امید است تا با پیگیری‌های استاندار مازندران بتوان ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد را مورد توجه و نتیجه قرار داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲