کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار عنوان کرد

اعزام بیش از 400 فریدونکناری به مناطق عملیاتی جنوب

22 اسفند 1397 ساعت 16:00

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از اعزام بیش از ۴۰۰ فریدونکناری به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: راهیان نور گام برداشتن در مسیر نورانیت دین خدا است.


به گزارش بلاغ، عبدالله جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: راهیان نور گام برداشتن در مسیر نورانیت دین خدا است و به دنبال این هستیم تا سیره شهدا که همان غیرت، ولایتمداری و حفظ حرمت است را در جامعه پیاده سازی کنیم .
 
وی خاطرنشان کرد: راهیان نور به فرموده مقام معظم رهبری “یک گنج پنهان است” و نباید این پدیده را در قالب جنگ و نبرد نگاه کرد؛ بلکه گنجی است که در پیشبرد ماموریت انقلاب اسلامی تاثیر بالایی دارد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: همانطور که در بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی آمده؛ وظیفه عملیاتی کردن نقشه راه انقلاب اسلامی برای ماندگاری، تداوم و پاسداری از دستاوردها بر عهده جوانان است که توجه به برنامه راهیان نور بخشی از شاخصه‌های این بیانیه را اجرایی می‌کند.
 
جعفرزاده نقش رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای را در جریان‌سازی حرکت عظیم راهیان نور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: فعالان رسانه‌ای باید نگاه ویژه‌ای نسبت به برنامه راهیان نور داشته باشند و در انعکاس این رویداد مهم تمام تلاش خود را به‌کار گیرند چراکه راهیان نور می تواند جنایت‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و رشادت رزمندگان ایرانی را نمایش دهد.
 
وی یادآور شد: بسیاری از خادمان و زائرانی که به این سرزمین مشرف می‌شوند از نسل‌هایی هستند که دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند و امروز در امنیت کامل از یادمان‌ها بازدید می‌کنند و با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان آشنا می‌شوند که  موجب افزایش روحیه مقاومت، ایثار و جهاد می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار ادامه داد: یادمان‌های دفاع مقدس و معراج شهدا، حلقه وصل زمینیان به آسمانیان هستند؛ شهدا عزیز در مکان‌هایی حماسه‌ آفریدند که هنوز پس از گذشت چند دهه از آن نوای دل‌نشین اقتدار به گوش می‌رسد.
 
جعفرزاده تاکید کرد: وظیفه اصلی ما این است که با مطالعه سیره شهدا و بهره‌گیری از آن، با تهاجم فرهنگی مقابله کرده و نقش اصلی خود را در انقلاب اسلامی انجام دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ برای سپاه ناحیه فریدونکنار ۱۰ دستگاه اتوبوس به استعداد ۴۷۰ نفر سهمیه درنظر گرفته شد که یک دستگاه اتوبوس در تابستان و همچنین سه دستگاه اتوبوس به تعداد ۱۴۰ نفر نیز شامگاه ۲۰ اسفند ماه به سوی سرزمین نور عزیمت کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۸ اسفند ۹۷ هم اعزام انجام می‌شود و زائرانی که  علاقه‌مند هستند لحظه تحویل سال ۹۸ در کنار شهدا باشند می‌توانند برای ثبت‌نام به حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.
 
جعفرزاده یادآور شد: آخرین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور در تاریخ‌های یکم، سوم و پنجم فروردین سال ۹۸ صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 382665

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/382665/اعزام-بیش-400-فریدونکناری-مناطق-عملیاتی-جنوب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com