تاریخ انتشارجمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۸۲۰۱۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی صنایع بسته‌بندی و طرح تولید ورق‌های گالوانیزه درشهرستان سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
راه‌اندازی صنایع بسته‌بندی و طرح تولید ورق‌های گالوانیزه در سوادکوه
به گزارش بلاغ، عبدالله رضیان در مراسم نیکوکاری رسانه‌ای سوادکوه که با همکاری کمیته امداد امام خمینی و خبرنگاران شهرستان سوادکوه در زیراب برگزار شد، اظهار کرد: با حضور مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در بررسی طرح موزه معدن و گردشگری که با همکاری دانشگاه شهید بهشتی زیراب به 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

وی افزود: طرح موزه معدن و گردشگری سوادکوه توسط دانشگاه مازندران ارائه شد و در اردیبهشت‌ماه هم جلسه‌ای برای جلب سرمایه‌گذار و انجام مقدمات فعالیت برگزار می‌شود که با اجرایی شدن آن 100 شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به وضیعت کارخانه کک‌سازی اشاره و اظهار کرد: راه‌اندازی کک‌سازی سوادکوه همچنان با موانع منابع طبیعی و محیط زیست روبرو است.

رضیان با اشاره به دستور وزیر به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خاطرنشان کرد: دو طرح برای استفاده از صنایع بسته‌بندی و طرح تولید ورق‌های گالوانیزه با 270 نفر اشتغال‌زایی و 7 برابر اشتغال‌زایی غیر‌مستقیم با سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی که برای اتمام 2 ساله طراحی شد.

وی افزود: شروع کار آن از امروز است و اولویت از کک‌سازی به این 2 طرح منتقل شد و ما همچنان پیگیر احداث کک‌سازی به موازات آن هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به صنعت گردشگری شهرستان اشاره کرد و گفت: افزایش ظرفیت اشتغال و اولویت گردشگری سوادکوه در برنامه ششم مورد نظر است.

رضیان با اشاره به اهمیت روز نیکوکاری و لزوم تلاش برای کاهش فقر و افزایش اشتغال اظهار کرد: 12 میلیون تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سوادکوه کمک می‌کنم که 2 میلیون تومان آن به احترام همکاری خبرنگاران با جشن روز نیکوکاری است.

وی در پایان ضمن تقدیر از پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور، گفت: جدا از موضوع‌های سیاسی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خوب کار می‌کند و در شرایط سخت اقتصادی کنونی، میزان کمک و دستگیری کمیته امداد قابل توجه است و مجلس هم به افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی تا 20 درصد موافقت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴