کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان مرکز مازندران:

مدیران اجرایی به وظایفشان به خوبی عمل نمی‌کنند/وضعیت محیط زیست و منابع طبیعی قابل قبول نیست

2 اسفند 1397 ساعت 17:43

دادستان مرکز مازندران گفت: رودخانه‌ها به قدری آلوده است و بدون توجه به این وضعیت همچنان برداشت شن و ماسه صورت می گیرد که در این خصوص دستگاه قضایی باید ورود پیدا کند.


به گزارش بلاغ، سید یونس حسینی عالمی در همایش مشترک کارگروه شیلاتی شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران اظهار کرد: اهمیت محیط زیست منابع طبیعی و شیلات برای دستگاه قضایی مازندران بسیار قابل اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دغدغه محیط زیست و شیلات از دغدغه‌های مهم ریاست قوه قضاییه است و تاکید داشتند که این سرمایه‌ها باید حفظ شود باید بدون تعارف گفت وضعیت محیط زیست و منابع طبیعی استان قابل قبول نیست.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در قبال اجرای قانون متعهد نیستند، تصریح کرد: تمامی دادستان‌ها برای مشکلات موجود محیط زیستی و دیگر موارد پای کار هستند اما مدیران اجرایی نتوانستند همراهی لازم را داشته باشند.

حسینی عالمی یادآور شد: در بازدیدی که از معادن شن و ماسه داشتیم نشان می‌دهد که مدیران اجرایی به وظایفشان به خوبی عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه از صنعت معدن، محیط زیست و منابع طبیعی گلایه‌مندیم گفت: انتظار ما به عنوان مدعی العموم استان این است که مسئولان اجرایی جلوی دهن کجی به مقررات و قوانین را بگیرند.

دادستان مرکز مازندران با طرح این پرسش از مسئولان اجرایی که چه زمانی باید قانون اجرا شود یادآور شد: رودخانه‌ها به قدری آلوده است و بدون توجه به این وضعیت همچنان برداشت شن و ماسه صورت می گیرد که در این خصوص دستگاه قضایی باید ورود پیدا کند.

حسینی عالمی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی برای اجرای قانون در حال حرکت است و بقیه دستگاه ها هم باید به این سمت حرکت کنند خاطرنشان کرد: بدانید دادستان ها به اندازه کافی آشنا به مسایل سیاسی و اجتماعی هستند و در اجرای عدالت و حفظ حقوق بیت المال به هیچ عنوان در حق مردم کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 380400

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/380400/مدیران-اجرایی-وظایفشان-خوبی-عمل-نمی-کنند-وضعیت-محیط-زیست-منابع-طبیعی-قابل-قبول-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com