کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد

آغاز فروش بلیت پروازهای نوروزی در مازندران/فعلا افزایش نرخ نداریم

23 بهمن 1397 ساعت 15:33

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ضمن بیان اینکه فروش بلیت سفرهای نوروز 98 از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی استان آغاز شده است؛ گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، فعلا هیچ‌گونه برنامه‌ افزایش نرخ برای بلیت‌های پروازی نوروز 98 نداریم.


به گزارش بلاغ، سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص پروازهای نوروزی اظهار کرد: فروش بلیت سفرهای نوروز 98 از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی استان آغاز شده است.

وی افزود: این شرکت‌ها که فروش بلیت پروازی خود را آغاز کرده‌اند تا 10 فروردین اقدام به فروش بلیت خواهند کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: برخی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی، فروش خود را از 4 اسفندماه امسال آغاز می‌کنند.

وطن‌خواه در خصوص افزایش یا ثبات قیمت بلیت‌های نوروزی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، فعلا هیچ‌گونه برنامه‌ افزایش نرخ برای بلیت‌های پروازی نوروز 98 نداریم.

وی ادامه داد: ممکن است در برخی سفرهای چارتری به فراخور برخی مسیرها، شاهد برخی تغییرات باشیم اما در مجموع، شرکت‌های هواپیمایی، هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت ندارند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در پایان در خصوص سفرهای خارجی که از فرودگاه‌های استان قابل انجام است؛ گفت: در حال حاضر، سفرهای خارجی از فرودگاه‌های استان تنها معطوف به سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و حج است و بدنبال ایجاد امکان سفرهای خارجی به برخی کشورها از فرودگاه‌های استان هستیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 379467

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/379467/آغاز-فروش-بلیت-پروازهای-نوروزی-مازندران-فعلا-افزایش-نرخ-نداریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com