کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

بارش برف در تمام ارتفاعات مازندران/احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورها

23 بهمن 1397 ساعت 10:05

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در تمام ارتفاعات مازندران، گفت: باتوجه به بارش شدید برف تردد در محدوده گدوک محور سوادکوه و محور کیاسر به کندی در حال انجام است.


به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: روزهای گذشته به‌دلیل تعطیلات چند روزه محورهای مازندران زیر بار ترافیک سنگین در برخی مقاطع فوق سنگین رفت که درحال حاضر نیز تعداد کمی از مسافران درحال بازگشت از سفرها هستند ولی ترافیکی نداریم.

وی با اشاره به بارش برف در تمام ارتفاعات مازندران، افزود: باتوجه به بارش شدید برف تردد در محدوده گدوک محور سوادکوه و محور کیاسر به کندی در حال انجام است و تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تمام راه‌های مازندران باز است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان خودداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: موضوع دیگر حتما خودروها باید به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ تجهیز شوند.

قدمی با هشدار درباره احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای مازندران، اظهار کرد: رانندگان باتوجه به توصیه‌ها و هشدارها در محورهای کوهستانی استان تردد کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رانندگان قبل از تردد حتما وضعیت راه‌ها را استعلام کنند، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 379342

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/379342/بارش-برف-تمام-ارتفاعات-مازندران-احتمال-سقوط-بهمن-ریزش-سنگ-محورها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com