کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه میاندورود:

مردم مقابل جریان نفاق و انحراف ایستادند/ آمریکا با شعار مذاکره به‌دنبال مشروعیت خود است

22 بهمن 1397 ساعت 16:07

امام جمعه میاندورود گفت: هر زمان جریان انحراف بخواهد شکل بگیرد و مردم را از امام و رهبری فاصله بیندازند می‌ایستیم.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در راهپیمایی 22 بهمن میاندورود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: شما مردم چهل سال پایداری، تلاش همه جانبه، استکبار ستیزی، سلطه ستیزی، استقلال، آزادی را به مردم دنیا ثابت کردید.

وی با بیان اینکه امروز مردم کشور و میاندورود با حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمدید تا به دنیا ثابت کنید که پای انقلاب ایستادیم و این انقلاب را به نسل چهارم سپردیم، افزود: دشمنان آرزو داشتند چنین روزی را نبینید و تلاش می‌کردند شما در چنین روزی حضور نداشته باشید اما با حضور خود مشت محکمی بر دهان آمریکا و متحدان آنها زدید.

امام جمعه میاندورود، خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکای شما مرگ بر دولت آمریکا است و ما با مردم آمریکا کاری نداریم و با همه مردم دنیا دوست هستیم.

این مسئول درباره دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی، گفت: امروز نفوذ معنوی ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان به حد اعلا رسیده است که شش کشور قدرتمند دنیا پای میز مذاکره با ایران آمدند.

محمدنسب تاکید کرد: قبل از انقلاب کشورها یا سلطه‌گر بودند یا سلطه‌پذیر اما امروز به جایی رسیدیم که نه سلطه‌پذیر هستیم و نه سلطه‌گر که این اندیشه برگرفته از اندیشه ناب محمدی است.

وی با اشاره به مقارن شدن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، تصریح کرد: همان‌طور که آن حضرت جلوی نفاق و جریان انحراف ایستادند امروز هم درسی که باید از آن حضرت بگیریم این است که هر زمان جریان انحراف بخواهد شکل بگیرد و مردم را از امام و رهبری فاصله بیندازند می‌ایستیم.


محمدنسب پیشرفت علمی کشور را یکی از دستاوردهای مهم داخلی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: عقب ماندگی اقتصادی به عقب ماندگی علمی مرتبط بود که امروز با این پیشرفت علمی بزودی از گردنه مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای مردم تلاش و کوشش کنند چون مردم از مدیریت بعضی مدیران ناراضی هستند، بیان کرد: قوه قضاییه جلوی نفوذی‌ها و کسانی که اخلال اقتصادی ایجاد می‌کنند بایستد.

محمدنسب خاطرنشان کرد: در این چهل سال هر کسی خواست به این نظام خیانت کند انقلاب مانند دریای خروشان همه آنها را کنار زد و کسانی که خواستند مردم را از انقلاب ناراضی کنند مردم مقابل آنها ایستادند و دست آنها را رو کردند و دیگر نمی‌توانند مردم را گمراه کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان اندک آبرویی که دارند به برکت خون شهیدان و امام و رهبری است و باید برای دفاع از انقلاب پای میدان بیایند و مدیریت جهادی داشته باشند، اظهار کرد: اگر مسئولان به وظیفه خود درست عمل می‌کردند رهبری ندای این عمار سر نمی‌داد.

امام جمعه میاندورود در پایان با اشاره به اینکه امریکا با شعار حقوق بشر و مبارزه با تروریسم طرح دوستی و مذاکره با ایران را مطرح می‌کند و می‌خواهد از این طریق خود را مشروع جلوه دهد، گفت: دشمنی که چهل سال بدعهدی آن را دیدیم چطور باید زمزمه مذاکره با آمریکا را تکرار کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 379244

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/379244/مردم-مقابل-جریان-نفاق-انحراف-ایستادند-آمریکا-شعار-مذاکره-به-دنبال-مشروعیت-خود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com