تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۷۹۲۲۶
مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران خطاب به مسؤولان گفت: قدر این مردم را بدانید و برای حل مشکلات مردم شبانه‌روزی تلاش کنید چراکه مردم شریف‌تر و نجیب‌تر از مردم ایران سراغ نداریم و خدمت گذاری به این مردم افتخار است.
۰
plusresetminus
مسئولان قدر حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب را بدانند/ حل مشکلات همت جهادی می‌خواهد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مختار نظری در جمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان سیمرغ ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و روز 22 بهمن، اظهار کرد: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و روز تجلی غلبه ایمان بر کفر است.

وی افزود: در طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مشکلات عدیده و موانع زیادی را برای ما ایجاد کردند تا مردم را ناامید کنند اما مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور پیدا کردند.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ایستادگی روی پای خود و متکی نبودن به بیگانه‌ها افتخار بزرگی است که نصیب ملت ایران شد، تصریح کرد: امروز ما مستقل زندگی می‌کنیم که به‌جرأت می‌توان گفت در سراسر جهان کشوری مستقل‌تر از نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد و هیچ کشوری نمی‌تواند تصمیمات خود را بر ما دیکته کند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت و کامیابی ما در برابر دشمنان وحدت و انسجام است.

نظری با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم‌ها است، اظهار کرد: این تحریم‌ها باعث عقب‌نشینی ما نشده و امروز جمع شده‌ایم که به دشمنان بگوییم مشکلات داخلی ما به خودمان مربوط و انتقادهایی هم که به دولت داریم دولت خود ما است.

وی افزود: 40 سال تحریم بودیم و همچنان در تحریم به سر می‌بریم ولی دشمنان این نظام باید آرزوی خود را به گور ببرند که با تحریم اقتصادی ملت ایران را به‌زانو درآورند چراکه مردم ایران دست از آرمان‌ها و اعتقادات خود برنمی‌دارند.

مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مردم ما ولایتمدارند و برای جایگاه ولایت و امامت ارزش قائل هستند، تصریح کرد: مردم گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه بوده و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند که این رمز موفقیت و کامیابی ما است، باید تابع فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

این مسؤول در ادامه به پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های زیرساختی، راه‌ها، رفاهی، علمی، پزشکی، نانو، لیزر، سلول‌های بنیادی، موشکی و دفاعی پرداخت و گفت: باید به پیشرفت‌های خود افتخار کنیم.

نظری با اشاره به اینکه تلاش دشمنان جلوگیری از صادر شدن انقلاب بود اما وجود همه تمهیداتی که انجام دادند انقلاب ما صادر و الگوی رفتاری مردم لبنان، عراق، سوریه و یمن شده است، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در نزدیکی مرزهای اسرائیل قرار دارد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی هر تصمیمی بگیرد مطمئن باشید آن تصمیم به حقیقت خواهد پیوست.

مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران خطاب به مسؤولان تأکید کرد: قدر این مردم را بدانید و برای حل مشکلات مردم شبانه‌روزی تلاش کنید چراکه مردم شریف‌تر و نجیب‌تر از مردم ایران سراغ نداریم و خدمت‌گذاری به این مردم افتخار است.

وی در پایان گفت: حل مشکلات جامعه نیاز به همت جهادی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷