تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۳۷۹۲۰۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: استمرار ۴۰ ساله حکومت الله در روی زمین بر همگان ثابت کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از به رخ کشیدن قدرت و عظمت و سلطه الهی بر مستکبران عالم و ظهور و سیطره مکر الهی است.
۰
plusresetminus
پیروزی انقلاب اسلامی نماد به رخ کشیدن قدرت الهی بر مستکبران عالم است
به گزارش بلاغ، سرهنگ مهرداد بابایی طی گفت‌وگویی با اشاره فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: چهل سال پرفراز و نشیب در مسیر نورانی انقلاب اسلامی که با ایستادگی و مقاومت تمام عیار ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان برومندش همراه بود که در کنار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب، افتخارات ودستاوردهای عظیمی را به‌وجود آورد.

وی بابیان اینکه دشمنان در محاسبات و هزینه‌های کلان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران 40 سال ناکام ماندند اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردمی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در استمرار ۴۰ ساله حکومت الله در روی زمین بر همگان ثابت کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از به رخ کشیدن قدرت و عظمت و سلطه الهی بر مستکبران عالم و ظهور و سیطره مکر الهی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجر توسط سپاه جویبار اشاره و عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه با عنوان فجر فاطمی، برگزاری اجلاسیه 303 شهید شهرستان، برگزاری جشنواره چهل سالگی انقلاب در 8 حوزه محلات با عنوان جشنواره محله انقلاب، اعزام دانش آموزان دختر و پسر به مناطق جنگی جنوب و ویزیت رایگان تیم پزشکی بسیج پزشکی به مناطق هدف و کم برخوردار، افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی و خانه محرومین از جمله برنامه‌های این دهه بود.

بابایی با بیان اینکه در این دهه 8 واحد مسکن محرومین با هزینه هر واحد ۵۰ میلیون تومان به بهره‌رداری رسید گفت: دو سالن ورزشی نیز با اعتبار 2 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰