کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

پیروزی انقلاب اسلامی نماد به رخ کشیدن قدرت الهی بر مستکبران عالم است

21 بهمن 1397 ساعت 23:09

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: استمرار ۴۰ ساله حکومت الله در روی زمین بر همگان ثابت کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از به رخ کشیدن قدرت و عظمت و سلطه الهی بر مستکبران عالم و ظهور و سیطره مکر الهی است.


به گزارش بلاغ، سرهنگ مهرداد بابایی طی گفت‌وگویی با اشاره فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: چهل سال پرفراز و نشیب در مسیر نورانی انقلاب اسلامی که با ایستادگی و مقاومت تمام عیار ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان برومندش همراه بود که در کنار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب، افتخارات ودستاوردهای عظیمی را به‌وجود آورد.

وی بابیان اینکه دشمنان در محاسبات و هزینه‌های کلان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران 40 سال ناکام ماندند اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردمی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در استمرار ۴۰ ساله حکومت الله در روی زمین بر همگان ثابت کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از به رخ کشیدن قدرت و عظمت و سلطه الهی بر مستکبران عالم و ظهور و سیطره مکر الهی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجر توسط سپاه جویبار اشاره و عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه با عنوان فجر فاطمی، برگزاری اجلاسیه 303 شهید شهرستان، برگزاری جشنواره چهل سالگی انقلاب در 8 حوزه محلات با عنوان جشنواره محله انقلاب، اعزام دانش آموزان دختر و پسر به مناطق جنگی جنوب و ویزیت رایگان تیم پزشکی بسیج پزشکی به مناطق هدف و کم برخوردار، افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی و خانه محرومین از جمله برنامه‌های این دهه بود.

بابایی با بیان اینکه در این دهه 8 واحد مسکن محرومین با هزینه هر واحد ۵۰ میلیون تومان به بهره‌رداری رسید گفت: دو سالن ورزشی نیز با اعتبار 2 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 379201

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/379201/پیروزی-انقلاب-اسلامی-نماد-رخ-کشیدن-قدرت-الهی-مستکبران-عالم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com