کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد

اجرای 1600 پروژه توسط سپاه کربلا بعد از دهه فجر در مازندران

21 بهمن 1397 ساعت 14:32

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: پس از دهه فجر ۱۶۰۰پروژه را در حوزه و عرصه‌های مختلف آغاز و در زمان‌بندی شش ماهه تحویل خواهیم داد.


به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه ها در شهرستان جویبار اظهار کرد: نتیجه چهل سال ایستادگی، مقاومت و خنثی کردن فتنه‌های خارجی و داخلی در جمهوری اسلامی ایران این شد که در همه حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، دفاعی و ... ایران جز بهترین‌های دنیا شناخته شد.

وی افزود: دشمنان در آستانه چهل سالگی تمام تلاش خود را برای تخریب چهره انقلاب اسلامی کردند ولی هم‌چون سیاست‌های قبلی به شکست انجامید و امروز ملت ما به ایرانی و اسلامی بودن خود افتخار می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولین داخلی بدون توجه به منویات مقام معظم رهبری؛ هم‌نوا با دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

بابایی تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات تقوا سیاسی، اجتماعی و اطاعت از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف است و امروز در عرصه جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام شد گفت: پس از دهه فجر ۱۶۰۰پروژه را در حوزه محرومیت‌زدایی، آموزش درعرصه‌های مختلف، ساخت خانه محرومان، کمک به تولید شروع می‌کنیم و در در زمان‌بندی شش ماهه تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 379190

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/379190/اجرای-1600-پروژه-توسط-سپاه-کربلا-بعد-دهه-فجر-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com