کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باید با همدلی و اعتماد به توان داخلی معضلات و مشکلات را حل کنیم

خبرگزاری فارس , 21 بهمن 1397 ساعت 18:50

بسيج مركز قوه مقننه در سالگرد پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان، ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی آمادگي خود را جهت نقش آفرينی تخصصی جهت پيشبرد اهداف ايران اسلامی را اعلام مي کند.


به گزارش بلاغ،بسیج مرکز قوه مقننه در سالگرد پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان، ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی آمادگی خود را جهت نقش آفرینی تخصصی جهت پیشبرد اهداف ایران اسلامی را اعلام می کند. 

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 

در طلیعه چهلمین فجر انقلاب اسلامی و در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب قصد داریم یکبار دیگر به دشمنان قسم خورده این نظام و همچنین سر سپردگان منطقه‌ای آنها نشان دهیم که مردمان این سرزمین هرگز شرف و آزادگی خود را معامله نمی‌کنند و تا آخرین قطره خون، پای آرمانهای امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

بدون شک در تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب هر جا که آرمان های انقلاب با صدایی بلند در قول و فعل ملت و مسئولان جاری بوده ما شاهد توفیق و پیشرفت هایی چشمگیر بوده ایم.
بی شک راه پیشرفت و حل مسائل و مشکلات از جمله موضوع اقتصاد به عنوان مهمترین مسئله پیشروی معیشت مردم از همین مسیر می گذرد و ما باید با همدلی و اعتماد به توان داخلی اینگونه معضلات را حل کنیم. 

استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و اسرائیل بداند که این ملت میراث‌دار انقلاب عظیمی است که راسخ و استوار، وفادار و متعهد نه بیم شکست دارد، نه خوف پیروزی دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

مرکز بسیج قوه مقننه، همراه با سایر اقشار جامعه با یک شعار واحد که همان «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» غاصب است  در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال شرکت خواهد کرد و از همه جریان‌ها، احزاب سیاسی و همه مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب ، اعلام انزجار همه جانبه خویش را از استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل اعلام نمایند.


کد مطلب: 379157

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/379157/باید-همدلی-اعتماد-توان-داخلی-معضلات-مشکلات-حل-کنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com