تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۷۹۱۰۶
اوساگونا مهاجم خارجی ذوب آهن می‌گوید کادرفنی به ما گفته امکان دارد ۱۲۰ دقیقه تلاش کنیم و باید تمرکز کنیم تا الکویت را شکست دهیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای و جدید تیم ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی در اصفهان اظهار داشت: یک هفته ای است در ذوب آهن حضور دارم و از بازی در ذوب آهن و زندگی در اصفهان بسیار خوشحال هستم و لذت می‌برم، به نظرم با ذوب آهن میتوانیم اهداف بزرگی داشته باشیم و تلاشم را می‌کنم اینجا موفق باشم.

 

او راجع به اولین تجربه حضورش در زمین تصریح کرد: بازی نساجی هم که دقایقی بازی کردم، فکر میکنم تیممان در فاز حمله می‌توانست بیشتر به اهدافش برسد و بهتر ظاهر شود. اگر این بازی با گل زده برای ما تمام می‌شد، خیلی شیرین بود و فوق العاده می‌شد.

 

اوساگونا در خصوص مصدومیت خلعتبری هم گفت: همه ما کنار محمدرضا خلعتبری هستیم و امیدواریم که هرچه زودتر سلامت خود را به دست بیاورد. این اتفاق و مصدومیت مهم ترین اتفاق بازی بود و ما منتظریم ببینیم شرایط او چه می‌شود.

 

وی در پایان راجع به لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به من گفته شده ذوب آهن شش بار در آسیا حضور داشته و می‌خواهد هفتمین حضور را تجربه کند. ما باید تنها تمرکزمان الکویت و بازی با تیم کویتی باشد. تمام تلاش خود را می‌کنیم با حضور هواداران ذوب آهن، در این بازی پیروز شویم. کادرفنی به ما گفته ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه یا حتی در ضربات پنالتی بازی کنیم و باید کاملا آماده باشیم.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰